Wpis z mikrobloga

Cześć Mirasy, przymierzam się do wykończenia mieszkania, 57m2, 3 pokoje + łazienka + przedpokój, stan deweloperski, małopolska miasto 90k mieszkańców, nie znam się całkowicie na robotach wykończeniowo-budowlanych także chce zlecić całość prac firmie wykończeniowej. Dostałem wstępny kosztorys i zakres prac i chciałbym prosić o opinie ludzi w temacie czy cena jest w miarę ok ? Poniżej wklejam kosztorys który dostałem od firmy:

- Łazienka: Montaż baterii podtynkowych, wc z zabudowa, odpływ liniowy, Izolacja przeróbka drzwi, Montaż drzwi ukrytych , Montaż płytek, Biały montaż.
- Sypialnia: Szpachlowanie malowanie ścian sufitów, Montaż paneli, Rozbiórka ściany, Wywóz gruzu, Montaż drzwi
- Pokój 2: Szpachlowanie malowanie ścian sufitu, Montaż drzwi paneli, Montaż parapetów (wszytkie pomieszczenia )
- Przedpokój: Szpachlowanie malowanie ścian sufitu,Montaż paneli
- Salon + Kuchnia: Szpachlowanie malowanie ścian, Przeróbka wentylacji, Ułożenie płytek, Montaż listw przypodłogowych MDF
- Montaż sufitów podwieszanych wszystkie pomieszczenia

Cena za całość prac 24.900 (cena wstępna bez żadnych negocjacji)

Dodatkowo zaproponował połozenie flizeliny na wszystkich ścianach za 4500

#remontujzwykopem #wykonczenia #budownictwo #budowadomu #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie
  • 18
  • Odpowiedz
  • 0
@eMAGieIKa44 na meble RTV i AGD jaki budżet? Mam do odbioru mieszkanie 60m2 w Lublinie, zastanawiam się ile będę potrzebował gotówki( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@quercy: chyba tak, nie rozmawiałem z nim jeszcze na ten temat. @1950M: ciężko powiedzieć na ten moment sama kuchnia z Ikea bez AGD +/-10k chciał bym się zamknąć w 70k w całości wykończenia.
  • Odpowiedz
  • 0
@eMAGieIKa44 ile wzięła, pytala ile masz budżet na same wykończenie czy i robocizne też do tego wliczała? Masz w planach zrobienia sufitu napisanego albo jakiś beton na ścianach?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0