Wpis z mikrobloga

Ważne informacje

Drogi kliencie cieszymy się od wielu lat samymi pozytywnymi opiniami. Jeżeli stwierdzisz, że coś ci nie odpowiada to zanim wystawisz nie przychylną opinie to prosimy o wcześniejszy kontakt (guzik kontakt ze sprzedającym) i opisanie sytuacji. Obsługa przekaże sprawę do kierownika. Postaramy się rozwiązać każdy problem. Konsekwencją negatywnej opinii może mieć odzwierciedlenie w ukaraniu pracownika lub nawet jego zwolnienie z miejsca pracy.
#heheszki #januszebiznesu

https://allegro.pl/oferta/sklep-procesor-i7-4770k-3-5-3-9ghz-s-1150-1009-11605848408
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@naplantach: z jednej strony trochę lecą po empatii, ale z drugiej chcą ewentualne pomyłki zadośćuczynić aby nie mieć negatywa więc jest szansa na win win. Chyba lepiej tak niż zostawić negatyw i użerać się z sprzedającym.
@naplantach: @yazir: @VukoDrakkainen: kupiłem na allegro rzecz, która według opisu miała być skórzana, a przyszła silikonowa. Odesłałem dzień później pisząc, że towar jest niezgodny z opisem. Przesyłka po 2 dniach była u sprzedającego, a ja jeszcze 3 tygodnie czekałem na zwrot kasy. Wiem, że mają 14 dni, ale i tak je przekroczyli o ponad tydzień. Wystawiłem negatywa podając powód, że nie dość, że towar niezgodny z opisem, to jeszcze
@VukoDrakkainen: myślę że kolejnym etapem powinno być rozwinięcie tego opisu o szczegóły, np za zamówienia odpowiada samotna matka 4 dzieci, wtedy będzie większa szansa na brak negatywa