Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kozaqwawa: trzeba być debilem, żeby mając na pace suchy lód nie otworzyć wywietrzników.
@UnitrA: tylko podmuchem.
Mam nadzieję że tam nie wszedł od razu po otworzeniu tych drzwi, bo będzie materiał na sadistica ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@koleszka2000:
Suchy lód to dwutlenek węgla w stanie stałym. Używa się go do schładzania towaru na pace, pewne z 99%+ przypadków użycia to transport medyczny.
W czasie transportu ogrzewa się i sublimuje do gazu, czyli zwiększa swoją objętość (dlatego jebło przy otwarciu drzwi). A że zwiększa objętość, to zwiększa też procentowy udział CO2 w atmosferze naczepy. Poza tym jest gazem duszącym (dlatego jak zauważył @kozaqwawa: jest adrem), to po wejściu
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kamar: moze byc taka, wazne zeby zawierala numer un i odpowiedni dla klasy 9 wzor ostrzegawczy

@kozaqwawa: nie może być taka, jeśli jedziesz na wyłączeniu( ͡° ͜ʖ ͡°) nie możesz mieć na drzwiach oznakowania klasy i numeru un dla suchego lodu, bo
Takie nalepki są umieszczane na paletach, nie na naczepie.
  • Odpowiedz
@MojWlasciciel: ja mówie o DGR ty o ADR, takie naklejki umieszczane są na opakowaniu zewnętrznym razem z informacją o wadze czynnika przy transporcie lotniczym zgodnie z IATA DGR ale rzeczywiscie mój błąd bo pytano o naklejkę na naczepie :)
  • Odpowiedz
@MojWlasciciel: fun fact: kiedys wiezlismy jakies elementy airbagów do UK, czyli wiadomo klasa 2 na wyłączeniu, ale w porcie i tak musieli nam okleić samochód jak paczke ADR żeby było zgodne z przepisami morskimi....
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@MojWlasciciel: fun fact: kiedys wiezlismy jakies elementy airbagów do UK, czyli wiadomo klasa 2 na wyłączeniu, ale w porcie i tak musieli nam okleić samochód jak paczke ADR żeby było zgodne z przepisami morskimi....

@kozaqwawa: nic nowego. Inne są zagrożenia na wodzie a inne w trakcie lądowym¯\_(ツ)_/¯

To są inne konwencje. Jestem kierowcą, więc nie znam przepisów morskich, ale fun fact z mojej strony jest taki, że jednym z bardziej
M.....l - > @MojWlasciciel: fun fact: kiedys wiezlismy jakies elementy airbagów do UK...
  • Odpowiedz