Wpis z mikrobloga

@nieroby: Ja mam mieszane uczucia odnośnie customów. Jeśli ktoś tnie zadbaną sztukę, której remont to jeszcze nie taki duży wydatek (lub jeśli ktoś nie daj borze tnie całkowicie odrestaurowany pojazd) to jestem na nie. Jednakże jeśli ktoś robi sobie customa na bazie wyciągniętego z krzaków złomu to czemu nie? Lepiej żeby ktoś zrobił z niego pojazd w swoim stylu niż miałby totalnie się tam rozpaść ;)
@MrFafik: Ależ te polskie tablice do zabytków są paskudne, fuuuuj, za każdym razem się krzywię jak je widzę. Wielkie żółte świecące szkaradne blachy. Jeszcze to wsiurskie logo UE, na samochodzie zabytkowym pasuje jak świni siodło. Dlaczego nie może u nas być tak, jak np. we Francji, gdzie tablice samochodów zabytkowych są podobne do tych, jakie były używane w latach ich produkcji? Klasyczne czarne blachy z białymi znakami, przede wszystkim mniejsze wymiarowo
@Hrabia_Serek_von_Hochland: Jakie to ułatwienie? Są pewne plusy ale jak dla mnie, nie zasłaniają one tych dwóch minusów z przodu i z tyłu auta.

Zgodnie z prawem, powinno się każdy wyjazd za granicę zgłaszać konserwatorowi, a nawet może prosić o wydanie zgody (tego nie jestem pewien). Wielu właścicieli jeździ przez to na zloty do Czech czy Niemiec nielegalnie. Te biurokratyczne problemy to i tak nic przy tym, że te tablice szpecą i
Pobierz whiteduck - @HrabiaSerekvonHochland: Jakie to ułatwienie? Są pewne plusy ale jak dla ...
źródło: comment_bs4SaLCXZibv8r0vKadDSe1OxoSZIa1y.jpg