Wpis z mikrobloga

@pawelkryszczuk:
No to chyba lepiej awansowac we frakcji a potem od niej odejsc dla kregu, zrobic zadania dla gwardii i dostac ich pancerz, czy ogolnie zdobyc jakis inny pancerz nawet jesli dolaczymy do kregu

One tez sa za darmo, a maja opcje na 2 upgrady +7 do wszystkiego + pas zwykle z odpornosciami do wszystkiego itp
Albo np zbroja nordmardczyka z pasem nordmardczyka ktory dostajemy za jakistam quest wczesniej. Zasadniczo odnioslem
@zacky: @pawelkryszczuk: no ok, dlatego pisze ze jak chodzi o "darmowe" to nadal uwazam ze frakcyjne itp daja troche lepsze statystyki po ulepszeniach, z pasami itp

CHociaz mam wrazenie ze twierdza jest na tyle prostolinijna ze te pancerze w 5 rozdziale juz nie wiele zmieniaja a epilog gramy i tak w zbroi z twierdzy
@zacky: no to jak masz mocna postac to pewnie i tak przejdziesz jak przecinak przez epilog

jak nie to pancerze sa raczej podobne do siebie, ja wybralem ulepszony pancerz szermierza strazy z pasem, te 10-20 pkt roznicy pewnie nie wiele zmieni z innymi pancerzami
przeciez i tak sie powinno nosic ten pas marynarza co daje łącznie 15 do dexa i siły


@HuLLaJNoGa: no chyba ze grasz magiem :P ja zadnej statysyki nie mialem wyuczonej tak wysoko zeby dawal +15, a nawet gdyby dawal to poza hybrydami pas ostatecznie daje 15 do 1 statystyki i nic poza tym

a na powaznie jak komus nie trzeba dexa albo sily to zwykle pas z bonusem do tej dobrej