Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#rower #rowery
Planuje zakup roweru. Taki do jeżdżenia do pracy, małe zakupy, może czasami jakieś parki. Dosyć lekki bo będzie trzymany w piwnicy ;) Na co patrzeć? Warto inwestować w super osprzęt? Znajomi polecają Lazaro, ewentualnie mam pod nosem salon Folta ale nie wiem czy to dobre rowery ¯\_(ツ)_/¯ czy do 1500 kupi się coś sensownego?
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@FreeFromMuslim: jestem tak całkowicie zielona w tym temacie że nie wiem co to ta Acera ale poczytam wolałabym jednak nowy rower który dłużej posłuży
  • Odpowiedz
  • 2
@saasy: są grupy osprzetu shimano/sram. Acera to taki średniak z shimano. Wbrew pozorom lepsza niezajechana używka po serwisie niz nowe slabej jakości części. Odechce Ci sie jezdzic jak zaraz bedzie sie wszystko sypać. Ciężki temat bo ostatnio rowery nie dość ze bardzo podrożały to dostępność spadla.
  • Odpowiedz
  • 1
@sargento: niefortunnie mieszkanie mam malutkie i się nie zmieści. A chyba lepiej w piwnicy niż na balkonie? Jeżeli to coś zmienia to piwnica ma okno
  • Odpowiedz
  • 0
@sargento: piwnica jest odrębnym pomieszczeniem z pełnymi drzwiami. Myślę że najpierw złodzieje skuszą się na pozostałe rowery stojące na korytarzach ;)
  • Odpowiedz
@saasy:
cykl życia roweru na wykopie:
1. Piwnica, garaż podziemny, box, rowerownia;
2. osiedle monitorowane;
3. ochrona;
4. kamery, alarmy, kraty, linki, ulocki,
  • Odpowiedz
  • 1
@sargento: targanie roweru po schodach i super ciasnym mieszkaniu niezbyt zachęca do jego posiadania. Że kradną to wiem dlatego wolę kupić coś w rozsądnym budżecie. Żeby w razie "w" nie było szkoda.
  • Odpowiedz
@saasy: najtańszy z przerzutkami w decathlonie. Mówię serio. Jedyny sklep z prawdziwą gwarancją od ręki, a za tani rower nie ma sensu przepłacać ani złotówki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0