Wpis z mikrobloga

@Vosemite: Cyferki w jednej marce nie maja nic do cyferek w innej. Honda nie potrafi np robic automatow i hondy type-r w manualu zamiataly a to samo w automacie jechalo o 2 sekundy do setki wolniej. Mam 2 fury i do polatania wole wolnossaca benzyne 3 litry R6 220 niz benzyne turbo 2 litry 250.
@Vosemite: te ceny jakieś powalone są w Polsce na te 159. Ja 9 lat temu dałem 7k€ 1 wł z roczną gwarancją w salonie Alfy( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wykupią. 2.4 to nie jest zbyt pożądane raczej. I tam 250KM raczej na bank nie będzie. Tzn nie z samego programu.
Ogólnie to moja przez 250tys km nigdy nie miala awarii. Trzymam ją, bo jak mówię ciężko sprzedać,
@PiotrFr: A jaki masz silnik? Mógłbyś trochę więcej o awaryjności opowiedzieć?

Generalnie wszyscy mi tę alfę odradzają, nie chcę by mieli racje. 1.9 JTD podobno jest mega udany, 2.4 trochę mniej (pękająca głowica) a "plotki" ze alfa jest awaryjna, pochodza z czasów twin sparka.
@Vosemite: 2.4 200. Głowica to takie polskie dziadowanie. Sprawny układ chłodzenia/wtryskowy i mało jazd po 1-2km i nic się nie dzieje.
Przez cały czas eksploatacji z nieplanowanych miałem koło pasowe przy ~250 i pękl trochę wąż wspomagania. Nie zauważyłem i wyciek załatwił alternator. No i standardowo kostki wtryskiwaczy ale to w trasie się pojawiło i dałem radę dosztukowac żeby dojechać. Warto to zrobić profilaktycznie bo to 20zl