Wpis z mikrobloga

@Vosemite: no to odczujesz bo będziesz mieć jednak to walniecie momentu którego nie miałeś w wolnossącym.
Tylko, że w dieslu jest walniecie i tyle. Turbobenzyna to co innego
  • Odpowiedz
@Vosemite: jeśli to 4x4, terenówka z automatem to nie. Jak duży sedan z napędem na jedną oś i 6 biegowym manualem to już może solidnie lecieć. I tak dalej i tak dalej. No i najważniejsze czym wcześniej jeździłeś. Ja np latałem pare lat mocnymi motocyklami i prawie żaden samochód nie zrobi na mnie wrażenia. Wciskanie w fotel szybko "powszednieje" i po 2 tygodniach już nie będziesz miał takiego odczucia "#!$%@?",
  • Odpowiedz
@Vosemite jeśli mowa o 159 2.4jtdm - z pewnością będziesz zadowolony, dynamika więcej niż satysfakcjonująca, w fotel wbija, a pali mniej niż niejedno 1.4. Do tego fajny gang silnika, przejściowo miałem okazję pojeździć, mega fajne auto.


@dzimihumunukulapula: Chce ja od razu na chipa dać. Możesz coś jeszcze więcej powiedzieć?
  • Odpowiedz
@Vosemite Z problemów - lubi sobie pęknąć głowica, więc trzeba bardzo dbać o układ chłodzenia. Poza tym nic szczególnego. Chip tuning jak najbardziej mile widziany, osprzęt znany, konstrukcja dość prosta, więc każdy mechanik powinien dać radę. Na pewno warto szukać Q4, a w pakiecie TI to już w ogóle.
  • Odpowiedz
@Rogi_:

A jak liczyć moment w hybrydzie? Konie spalinowego i elektryka się nie sumują.

To czy się sumują czy nie zależy od układu.
@Vosemite:
Weź pod uwagę że 159 to już stary kapeć i jest upierdliwy w serwisie. Mało miejsca pod maską. Mam swoją od 9 lat i nie mogę się jej pozbyć. Chyba skończy na złomie. Ale ogólnie spoko auto
  • Odpowiedz
G21 330xd ... Mam już dwa lata i dalej sporo frajdy. Ale tak jak ktoś wcześniej pisał że dla jednego 265 kucy to nic a dla kogoś innego wgniata w fotel. Dla mnie wciska odpowiednio.
  • Odpowiedz