Wpis z mikrobloga

Mój bank cofnął płatność za zestaw z BL Designer Program. To znaczy, w zeszłą sobotę dzwoniłem do obsługi klienta Lego, żeby zmienić metodę płatności za zamówienie. Pieniądze zostały pobrane. Status zamówienia w ogóle się nie zmienił przez tydzień. Zaś sama transakcja za zestaw wisiała cały czas w oczekujących i teraz dostałem powiadomienie z banku, że pieniądze zostały zwrócone. Co teraz mogę zrobić? Bo wydaje mi się, że już chyba tego zamówienia nie zrealizuję.
#lego
  • 8
@hoppek kupić raz jeszcze? Jeśli była jakaś cena lromocyj a możesz napisać maila i opisać problem i może dostaniesz znizke. Poważnie sam na to byś nie wpadł?
@hoppek: Płaciłeś kartą za tym drugim razem? Moze teraz cofnęli blokadę i za chwilę pobiorą jeszcze raz? Zadzwoń do lego najlepiej i zapytaj jaki jest status. A jak wygląda status zamówienia na lego.com (o ile można to tam podejrzeć)?