Wpis z mikrobloga

  • 12
Mirki, da się jakoś domowymi, chałupniczymi metodami zhackowac instalacje LPG żeby wcześniej przełączała się na gaz? ( ͡° ʖ̯ ͡°) Od kiedy przyszły te pierwsze przymrozki nie nadążam tankować benzyny. Bez jaj, nie godziłem się na to decydując się na instalacje błękitnego paliwa. Tylko w tym miesiącu dolewałem odpowiednio za 25 i 30 zlotych, kiedy w lato taka dolewka za 5 dych wystarczala mi na 3 miesiace jazdy. ()

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #lpg #diy
daeun - Mirki, da się jakoś domowymi, chałupniczymi metodami zhackowac instalacje LPG...

źródło: comment_16400283130usvowlrVzq46AgCzVgQMF.jpg

Pobierz
  • 57
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@daeun: masz 2 opcje. Przeprogramować czas załączenia na niższe stopnie parownika, albo spiąć na stałe czujnik temperatury parownika.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@daeun: powinieneś mieć opcje awaryjnego przełączania na gaz. U mnie było tak, że podczas jazdy jak jeszcze był na benzynie wyłączałem gaz całkowicie ,a potem naciskałem guzik i trzymałem,aż się włączył na gazie
  • Odpowiedz
@daeun: jak to nie b8 i chcesz to ogarnąc samemu to kupujesz interfejs do twojego sterownika lpg na allegro (kosztuje 30-100zł), pobierasz oprogramowanie i zmieniasz temperature przełączenia na gaz. Najlepiej ~30stopni żeby sobie wtrysków nie załatwić.
Druga opcja to pojechac do gazownika i ci to ogarnie, jeśli teraz jest faktycznie za wysoki próg temperatury.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Cancer84 próbowałem nawet ostatnio różnych styli ruszania, dlugie grzanie albo jazda od razu, efekt raczej ten sam. Przełączało na gaz w tym samym miejscu. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@daeun: kup sobie kabel do instalacji za 50 zł i przestaw w programie temperaturę przełączania, tylko potem nie miej pretensji, że po 10k km padł parownik lub instalacja całkowicie zamarzła
  • Odpowiedz
via Android
  • 2
@Spofity ja byłem z tym u mojego gazownika, ale on jest do bólu przepisowy xD kiedy tylko powiedziałem mu o moim pomyślę to tak się odpalił że nawet nie chciałem kontynuować tego tematu xD
  • Odpowiedz
@daeun: możesz też mieć reduktor w słabym miejscu, tj. wystawionym na pęd powietrza przez co ciężko się dogrzewa i szybko się ochładza.
No i podstawa, czyli termostat musi być sprawny. Jeśli jest lekko uchylony to może być powodem długiego nagrzewania silnika
  • Odpowiedz
@daeun: miałem ten sam problem. Przyczyną był niezamykający się termostat, dlatego bardzo wolno się nagrzewał. A temperaturę na niższą jak 30oC (u mnie na takiej przełącza) zmienić można ale nie polecają tego bo będzie ci silnik gasł na zimnym a z czasem zużyjesz szybko instalację. Lepiej sprawdź ten termostat (jak jest zamknięty to silnik na zimno grzeje borygo nie puszczając go na chłodnice).
  • Odpowiedz
nie nadążam tankować benzyny. Bez jaj, nie godziłem się na to decydując się na instalacje błękitnego paliwa. Tylko w tym miesiącu dolewałem odpowiednio za 25 i 30 zlotych

@daeun: Zarzutka #!$%@?, ale wyżej się produkują, to chyba się udała. Gratuluję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz