Aktywne Wpisy
Shyvana +231
Od mniej więcej 10 roku życia chciałam zostać prawnikiem.
Jak rozpoczęłam studia to dotarło do mnie, że chcę zostać sędzią.
W zeszłym tygodniu w wieku już lat niemalże 30 prowadziłam swoją pierwszą rozprawę i kurde, mówię wam, warto było poświęcić te wszystkie lata na naukę.
Teraz już tylko ostatni zryw w postaci egzaminu zawodowego i zaczynamy 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
#prawo #chwalesie
Jak rozpoczęłam studia to dotarło do mnie, że chcę zostać sędzią.
W zeszłym tygodniu w wieku już lat niemalże 30 prowadziłam swoją pierwszą rozprawę i kurde, mówię wam, warto było poświęcić te wszystkie lata na naukę.
Teraz już tylko ostatni zryw w postaci egzaminu zawodowego i zaczynamy 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
#prawo #chwalesie
O2O2122 +258
-
PascalCase
- klasy (i inne typy)
-
UPPER_SNAKE_CASE
- stałe
-
lower_camel_case
- metody i zmienne
#programowanie #stylkodowania #flamewar
lower_snake_case
bo wtedy od razu widać czy to zmienna czy klasa. Co do ang. to zgadzam się w 100%.
funcjaCo (np getName) i to mi się wydaje jednyne słuszne niezależnie od języka.
camelCase
ani stosowanie przedrostków czasownikowych, i.e.
get_name
.
T foo() const
, natomiast setter
T& foo)
. I w takim wypadku samo pole dostawało sufix
_
.
Albo inny przykład:
IObject & GameUniverse::getObject(Identifier id); // IObject *, std::shared_ptr?
std::vector GameUniverse::getAllObjects();
vs
void GameUniverse::forObject(Identifier id, std::function); // lub predykat zamiast id
void GameUniverse::forEachObject(function...);
Tutaj dzięki temu, że Obiekt nie wychodzi poza GameUniverse dużo łatwiej zrobić np locki.