Aktywne Wpisy

McBreed +175
poszedłem na grzyby a tam takie coś, jakiś nowy gatunek???
źródło: 1000010794
Pobierz
Za granicą
Ponad 6 lat doświadczenia w zawodzie w kraju anglojęzycznym, certyfikaty zawodowe, angielski płynny jak miód, zarobki powyżej medialnej krajowej które sami oferowali i nawet się nie pytali ile bym chciał, przy zmianie firmy od razu na rekrutacji informują że top 1 kandydat ze względu na w/w fakty, a doświadczenie w największych firmach branżowych w UK.
Meanwhile in Polska
Firma odrzuciła aplikację bo 5k brutto to za dużo dla nich, mają studentkę która będą uczyć za minimalną na umowie na zlecenie i będzie za tą stawkę robić na 3 zmiany.
Przecież
Ponad 6 lat doświadczenia w zawodzie w kraju anglojęzycznym, certyfikaty zawodowe, angielski płynny jak miód, zarobki powyżej medialnej krajowej które sami oferowali i nawet się nie pytali ile bym chciał, przy zmianie firmy od razu na rekrutacji informują że top 1 kandydat ze względu na w/w fakty, a doświadczenie w największych firmach branżowych w UK.
Meanwhile in Polska
Firma odrzuciła aplikację bo 5k brutto to za dużo dla nich, mają studentkę która będą uczyć za minimalną na umowie na zlecenie i będzie za tą stawkę robić na 3 zmiany.
Przecież



załóżmy że mam funkcję a, która jako argument bierze inną funkcję b, i ta inna funkcja b oprócz zwracania wartości również wyświetla informacje na planszy, etc.
pytanie moje brzmi - jak sprawić, by wywołanie tej funkcji b jako argumentu zwracało wyłącznie wartość, a nie pisało rzeczy na ekranie i tak dalej?
#pytanie #programista15k #programowanie #cpp #studbaza
Z drugiej strony, prawdopodobnie funkcja b powinna być rozdzielona na "widok" i "logikę".
C++ więc zakładam iostream:
std::cout.setstate(std::ios_base::failbit);b();std::cout.clear();https://stackoverflow.com/questions/30184998/how-to-disable-cout-output-in-the-runtime
void playerd()
{
cout
Co chcesz osiągnąć? Albo, co obecny kod po kolei robi, wg ciebie?
@yungdupa Nie wywoływać w tej funkcji kodu który powoduje pisanie rzeczy na ekranie
Nazwa funkcji ma być rownowaznikiem zdania w trybie rozkazującym np getPlayerName()