Aktywne Wpisy
Oskaros +2
Jak myślicie, Floyd mayweather wygrałby z Tyburskim w małych rękawicach w boksie? XD serio mnie to ciekawi, jakbyście mieli darmowe 1000 zł ale musielibyście obstawić na jedną z tych dwóch osób to na kogo? Boks małe rękawice.
#famemma #highleague #primemma #boks
#famemma #highleague #primemma #boks
Na kogo byś obstawil
- Floyd 60.3% (111)
- Tyburski 39.7% (73)
pokyw12 +39
#famemma Rataj z taką noga wyszedł do walki. To trzeba być kompletnym debilem żeby jako federacja wrzucić go do klatki z taką noga, a jeszcze większym debilem jest on sam ze się na to zgodzil
załóżmy że mam funkcję a, która jako argument bierze inną funkcję b, i ta inna funkcja b oprócz zwracania wartości również wyświetla informacje na planszy, etc.
pytanie moje brzmi - jak sprawić, by wywołanie tej funkcji b jako argumentu zwracało wyłącznie wartość, a nie pisało rzeczy na ekranie i tak dalej?
#pytanie #programista15k #programowanie #cpp #studbaza
Z drugiej strony, prawdopodobnie funkcja b powinna być rozdzielona na "widok" i "logikę".
C++ więc zakładam iostream:
std::cout.setstate(std::ios_base::failbit);
b();
std::cout.clear();
https://stackoverflow.com/questions/30184998/how-to-disable-cout-output-in-the-runtime
void playerd()
{
cout << "wprowadz imie gracza:";
player();
}
string player()
{
string name;
cin >> name;
return name;
}
int next(string player())
{
if (player() == a)
return 0;
}
int main()
{
string gracz;
playerd();
int next(gracz);
}
Co chcesz osiągnąć? Albo, co obecny kod po kolei robi, wg ciebie?
@yungdupa Nie wywoływać w tej funkcji kodu który powoduje pisanie rzeczy na ekranie
Nazwa funkcji ma być rownowaznikiem zdania w trybie rozkazującym np getPlayerName()