Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Bayo
Przypuśćmy że chcę kupić mieszkanie za gotówkę, niby jestem kierowcą a jak to w tej pracy większość środków nie jest opodatkowana (diety, ryczałty). Jak sprawa wygląda w takim przypadku z urzędem skarbowym i 'niewykazania legalności pochodzenia środków'. Jest to możliwe?

#kiciochpyta #podatki #nieruchomosci #pytanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61ae06b0f6a171000ab1a99a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 21
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: dieta i ryczalt normalnie sa legalnym zrodlem przychodu, aczkolwiek bank tego nie wlicza chyba jako twoich mozliwosci kredytowych. To sa legalne srodki wiec nie wiem o co ci chodzi z tym niewykazanym przychodem. Porozmawiaj z hrami w twojej firme to Ci to lepiej wytlumacza.
  • Odpowiedz
@Wygryw_z_wyboru: jak kasę dostaje do ręki, a firma ukrywa, że jeździ w delegacje - PIP by ich dojechał jakby się dowiedział - to co to w ogóle jest za pytanie jak to zalegalizować czy wliczać do zdolności? Odpowiedź: NIE DA SIĘ. Może sobie co najwyżej meble za to pokupować, czy farby ;) za gotóweczkę ;)
  • Odpowiedz
@little_muffin: ale autor nie pyta o to czy takie środki wliczą się do zdolności kredytowej (napisał przecież że chce kupić mieszkanie za gotówkę), tylko czy urząd skarbowy się nie doczepi, że dysponuje taką gotówką i czy nie będą dochodzić skąd ona pochodzi. Osobiście też nie wiem jak to dokładnie działa.
  • Odpowiedz