Ustalmy sobie coś, weźcie to wyplusujcie i może dotrze to do Hamiltoniarzy. Dostajesz komendę przepuszczenia samochodu jadącego za Tobą. Kultura wyścigowa nakazuje wykonanie tego w najbliższym możliwym bezpiecznym miejscu. I tym miejscem był ten fragment toru w którym Max to zrobił. Co mnie obchodzi strefa DRS, mam przepuścić, to przepuszczam. Nie ma innego wytłumaczenia Hamiltoniarze. #f1
@Miguelos: masz rację mordo, problem w tym, że żeby zamienić się miejscami PRZED strefą detekcji DRS Max wcisnął hamulec (Car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration), a Hamilton myślał że go w #!$%@? robi więc nie zmienił toru jazdy. Jakby tego hamulca nie wcisnął to byśmy inaczej dzisiaj rozmawiali.
Kultura wyścigowa nakazuje wykonanie tego w najbliższym możliwym bezpiecznym miejscu. I tym miejscem był ten fragment toru w którym Max to zrobił. Co mnie obchodzi strefa DRS, mam przepuścić, to przepuszczam. Nie ma innego wytłumaczenia Hamiltoniarze.
@Miguelos: Tak, kultura wyścigowa nakazuje wykonanie tego w najbliższym możliwym bezpiecznym miejscu. Teoretycznie było to bezpieczne miejsce, ale nie wykonanie. Bezpiecznie byłoby zjechać z optymalnej linii wyścigowej, a nie zatrzymywać się na niej.
@fordern: taka prawda, przypomnijmy że lewis nie miał obowiązku odzyskania pozycji, bo nie ma obowiązku wyprzedzania, dlatego sobie za nim zwolnił bo mógł i nikt nie ma prawa do niego mieć pretensji
Max wcisnął hamulec [..] a Hamilton myślał że go w #!$%@? robi więc nie zmienił toru jazdy. Jakby tego hamulca nie wcisnął to byśmy inaczej dzisiaj rozmawiali.
@anoysath Mieszasz. VER delikatnie hamował a HAM zwalniał jadąc wciąż za nim. To hamowanie 2.4g miało miejsce dokładnie w tym momencie, w którym HAM rozpoczął manewr wyprzedzania i stąd kolizja. Nie widać tego z kokpitu, ale bardzo wyraźnie widać na nagraniu z góry i na
#f1
@Miguelos: ale się musi #!$%@? żyć w takim zero-jedynkowym świecie, albo z nami, albo przeciwko nam, #!$%@?.
@Miguelos: Tak, kultura wyścigowa nakazuje wykonanie tego w najbliższym możliwym bezpiecznym miejscu. Teoretycznie było to bezpieczne miejsce, ale nie wykonanie. Bezpiecznie byłoby zjechać z optymalnej linii wyścigowej, a nie zatrzymywać się na niej.
I zarówno
@anoysath Mieszasz. VER delikatnie hamował a HAM zwalniał jadąc wciąż za nim. To hamowanie 2.4g miało miejsce dokładnie w tym momencie, w którym HAM rozpoczął manewr wyprzedzania i stąd kolizja. Nie widać tego z kokpitu, ale bardzo wyraźnie widać na nagraniu z góry i na