Wpis z mikrobloga

MrBeast poczekał ponad miesiąc po całym hype na Squid Game, aby znaleźć sponsora, przygotować studio, zorganizować 456 uczestników i zrealizować to po mistrzowsku.

Rezi, zrobił to równo miesiąc po fali popularności, przygotował kostiumy, wynajął miejsce do realizacji konkurencji, widać hajs w to włożony, jak na polskie standardy bardzo solidnie wykonana praca.

No i mamy zmrożonego chłopca z prętami w kręgosłupie który już 2-3 dni po szczycie popularności Squid Game na szybciocha zrobił to u siebie, oczywiście bez przygotowania, w tanich polarach z jedną konkurencją xD. Miał na celu jak najszybciej wykorzystać hype i zmonetyzować to idąc po najmniejszej linii oporu.

A mówi się że to Mrożonka tworzy trendy na polskim youtubie i to z niego trzeba brać przykład ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#friz #mrbeast #squidgame #youtube
Mieszkopol - MrBeast poczekał ponad miesiąc po całym hype na Squid Game, aby znaleźć ...

źródło: comment_1637836795cSPomyBDnWno96Ua4fO1HW.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@Mieszkopol: Czekałam, wspominany budżet budził oczekiwania, jednak dla mnie osobiście już trochę za późno, emocje zeszły, z dużą mniejszą kasą Rezi zrobił też całkiem spoko. Czuję niedosyt ogólnie przez ten zapowiadany budżet. Jakby specjalnie go pompowali, chociaż dało się zrobić taniej. Myślę, że większe zainteresowanie wzbudziłyby na przykład inne konkurencje, te już każdy widział w wielu wydaniach.
  • Odpowiedz
@philosophy: ten budzet chyba w polowie poszedl na nagrody, z tego co zrozumialem zwyciezca dostal 456k $, kazdy kto odpadl dostal 2k$ + kilka osob troche wiecej czyli mozna liczyc ze nagrody dla pozostalych wyniosly jakis 1mln $
  • Odpowiedz