Wpis z mikrobloga

Wiemy jak jest i dlaczego tak jest. W czasie Black Week ruch w sklepach internetowych jest znacznie większy niż zwykle. Musimy to przetrwać razem ;)
  • Odpowiedz
@cx327: morele to jedyny sklep który robi tak bardzo w #!$%@?. Od 5 lat wolę dopłacić 20 zł u konkurencji niż u tych krętaczy cokolwiek kupić.
  • Odpowiedz
@Bogaty_grubas: Dlaczego nas tak surowo oceniasz?


@morele_net: 22.11 dostałem maila "BLACK WEEK rusza o 9:00" z kodem rabatowym. Kody miały być wysyłane przed rozpoczęciem (chyba o 8:00). Ja dostałem tego maila o 12:04.
23.11 dostałem ten kod o 11:00
24.11 o 09:15
25.11 wyjątkowo przed promocją o 08:47
  • Odpowiedz
@poprostuMarcin: Z naszej strony możemy zapewnić, że kody do osób, które są zapisane do naszego Newslettera są wysyłane codziennie przed startem promocji. Z tego co wiemy od naszych Klientów, to czas jego otrzymania zależy od serwisu, na którym znajduje się skrzynka email.
  • Odpowiedz
Ta akcja z kolejkami to wał, codziennie w niej jestem, każdy kolejny krok zakupu wymagał u mnie "odczekania". Czy komuś w ogóle udało się coś kiedyś kupić po tej 9:00?
  • Odpowiedz
@poprostuMarcin: Z naszej strony możemy zapewnić, że kody do osób, które są zapisane do naszego Newslettera są wysyłane codziennie przed startem promocji. Z tego co wiemy od naszych Klientów, to czas jego otrzymania zależy od serwisu, na którym znajduje się skrzynka email.


@morele_net: Wy zapewniacie, a ja dostałem 3 na 4 kody już po promocji na ten sam mail, każdy o innej godzinie
Na jakim serwisie muszę mieć maila żeby
  • Odpowiedz
@poprostuMarcin: najczęściej problemy zgłaszali nam Klienci, którzy posiadają konto na WP. Klienci, którzy mają konto na Gmailu wspominali o otrzymaniu wiadomości przed czasem. Najczęściej jednak wpadały one do ofert. :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@morele_net: usuńcie konto z wykopu zamiast się błaznic i przepraszać na pusto, naprawdę to jest niebywałe że po tamtej aferze nadal morele istnieje bo za coś takiego powinna być taka kara żeby żaden sklep się nie pozbierał...
  • Odpowiedz