Wpis z mikrobloga

Twórcy poruszyli temat nieliniowości w Cyberpunku 2077. Weber przyznał, że nie było to dobre rozwiązanie. Czas poświęcony na dostosowywanie detali tego rodzaju można było przeznaczyć na pracę nad innymi, ważniejszymi elementami gry. Niestety deweloperzy uczyli się tego w trakcie prac.


Czyli podsumowując, nie dopracowali ważniejszych dla rozgrywki elementów, bo zmarnowali za dużo czasu na nieliniowość, która również stoi na bardzo niskim poziomie. Jest niesatysfakcjonująca i próbuje jedynie tworzyć iluzję wyborów, co niestety wypada słabo. Należy także przypomnieć, że jedynym wątkiem, któremu nie można nic zarzucić, jest wątek z Meredith i Maelstromem, którym redzi od samego początku reklamowali grę. Ewidentny skok na kasę i plucie na mordę konsumentom #cyberpunk2077
Exenex - > Twórcy poruszyli temat nieliniowości w Cyberpunku 2077. Weber przyznał, że...

źródło: comment_1637685235QUyZCNzA3LRP3nVgQyxHw2.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
jedynym wątkiem, któremu nie można nic zarzucić


@Exenex: a #!$%@?, u mnie się coś zbugowało i nie mogłem wyruchać Meredith, sprawdziłem potem w tym przewodniku do CP77 gdzie są wszystkie możliwości zakończenia questa i wybory były dokładnie takie żeby Meredith mi zapakowała w anus Pana Twardeusza po samą rękojeść. Niestety obeszłem się smakiem
  • Odpowiedz
a #!$%@?, u mnie się coś zbugowało i nie mogłem wyruchać Meredith


@Banderoza: Chodziło mi o to, że nie można mu nic zarzucić pod kątem nieliniowości. Stan techniczny to osobna kwestia, która również tym oszustom nie wyszła ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a cały wątek z Peralezami?


@blackmilk: Ten, który jest jedynym dobrym cyberpunkowym questem, ale w momencie, gdy zaczynają się ciekawe wybory i zaczyna się coś
  • Odpowiedz
mogłeś zrobić zwrot, było na to pół roku


@blackmilk: Uwielbiam ten argument ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie uważałam, że zwrot był potrzebny. Ograłam grę, żeby móc się wypowiedzieć i podyskutować. Nie ukrywam, że sam cyberpunk interesował mnie od samego początku bardziej jako pewne zjawisko, które było budowane przez marketing, a nie tylko jako ,,gra" do przejścia. Ciekawiło mnie co z tego wyjdzie, a teraz mam prawo wyrażać
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Exenex: mogłeś zrobić zwrot, było na to pół roku

@blackmilk: pół roku to cybercrapa nie było w PS store. Na zwroty był tydzień i było to dobrze przemyślane bo liczyli że mniej osób zwróci grę już po premierze (błędnie licząc na obiecaną naprawę i dając im szanse) niż gdyby uczciwie pokazali stan gry przed premierą.
  • Odpowiedz
@Exenex:

Niestety deweloperzy uczyli się tego w trakcie prac

A no nie to spoko, ucząc się w wysokobudżetowej, ponad czteroletniej produkcji AAA w biegu. Gdzie kto jak kto ale sam Weber ma za pasem Wiedźmina 3.

Cedep nigdy się nie zmienia, zmiana wizji co dwa tygodnie i czego nie umiemy to i tak nam wyjdzie bo "CDPR Magic".
Tylko chyba mana już się kończy.
  • Odpowiedz
@Exenex: właśnie skończyłem peralezów, zdecydowałem


z całej gry rzeczywiście tylko wątek meredith/meal zapadł mi w pamięć w tym sensie, ze przechodząc byłem napalony na inne wybory (nie powiedziałbym, ze w tym przypadku była iluzja, wątek naprawdę kończy się w rożny sposób). Ale to tyle, lece te znaczniki, questy, czasem się postarali, czasem nie, ale jest zdecydowanie bardziej liniowo
  • Odpowiedz