Wpis z mikrobloga

Twórcy poruszyli temat nieliniowości w Cyberpunku 2077. Weber przyznał, że nie było to dobre rozwiązanie. Czas poświęcony na dostosowywanie detali tego rodzaju można było przeznaczyć na pracę nad innymi, ważniejszymi elementami gry. Niestety deweloperzy uczyli się tego w trakcie prac.


Czyli podsumowując, nie dopracowali ważniejszych dla rozgrywki elementów, bo zmarnowali za dużo czasu na nieliniowość, która również stoi na bardzo niskim poziomie. Jest niesatysfakcjonująca i próbuje jedynie tworzyć iluzję wyborów, co niestety wypada słabo. Należy także przypomnieć, że jedynym wątkiem, któremu nie można nic zarzucić, jest wątek z Meredith i Maelstromem, którym redzi od samego początku reklamowali grę. Ewidentny skok na kasę i plucie na mordę konsumentom #cyberpunk2077
Exenex - > Twórcy poruszyli temat nieliniowości w Cyberpunku 2077. Weber przyznał, że...

źródło: comment_1637685235QUyZCNzA3LRP3nVgQyxHw2.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Exenex Ja o tym pisałem chwilę po premierze, że tam jest dużo takiej swobody, której gracze nie docenia. A wymagało to od #!$%@? pracy Z resztą jest tam wiele rzeczy w cp, których gracze nie docenia a były pracochłonne - jak np. przenikanie się wzajemnie zadań, czy różne czy dodatkowe komentarze npc w zależności od tego co zrobimy czy w jakiej kolejności. Nikt tego nie docenia a to musiało kosztować masę
  • Odpowiedz