Wpis z mikrobloga

@Lapidarny: Pominę pytania typu: czy jesteś na WiFi czy na kablu, czy restartowałeś modem, itp. bo wierzę, że nie są potrzebne.
U mnie śmiga bezproblemowo cały czas. Po kablu mam tyle co być powinno, po 5GHz jakieś 80% prędkości na umowie, na 2.4 - jakieś 10%. Ale bezprzewodowej nawet nie liczę.
@MrPickles: Po kablu 400 mpbs, po WIFI 200, czasem mniej - to i tak dalej mniej niż 700 mbps, ale 200 mpbs przy 5 GHz to i tak słabo... Nie wiem z czego to wynika tym bardziej że sieć nie jest obciążona.

Druga sprawa to pytanie czy nie lepiej faktycznie iść w Orange ze światłowodem w mieszkaniu niż na koncentryku (ale tez nie sądzę że aż taka różnica by była przez
@Lapidarny: Zależy, gdzie mieszkasz i jak wygląda tam infrastruktura. UPC traktuje bardzo często okablowanie w budynkach wielorodzinnych po macoszemu. Rzadko kiedy jest to ich wina - zazwyczaj zwalają na zakłócenia powodowane przez sąsiada (który może mieć jakiś wzmacniacz sygnału, dużo urządzeń, albo np zepsuty telewizor który powoduje że po całym bloku rozchodzą się zakłócenia), albo przez ustawienia modemu (wybór innego kanału czasem pomaga - jednak tylko doraźnie, wszyscy w bloku musieliby
pro.speedtest.pl


@MrPickles: też ~250 mbps, infrastruktura z 2017 roku w bloku na Tysiącleciu. Z UPC niestety cały czas mam problemy - z TV BOX 4K też problem od miesiąca bez telewizji bo pilot nie działa po aktualizacji ¯\_(ツ)_/¯ Na pierwszej linii wsparcia twierdzą że to moja wina bo mam zły telewizor, a starszy jakiś pracownik z działu technicznego twierdzi że wina aktualizacji, ale nic nie mogą zrobić mimo że wcześniej wszystko
@Lapidarny:

No to bardzo mało. Zatem wykonaj ten test zgodnie z instrukcją (rejestracja konta + https://pro.speedtest.pl/pomiar_certyfikowany_i_niecertyfikowany + z tego co pamiętam musi być wykonany kilkakrotnie w jakimś odstępnie czasu). Odnośnie pilota - przy Horizon dało się jeszcze poprosić o nowy pilot i przysyłali, gdy były z nim problemy i nie działał. Nie wiem jak z 4k bo już dawno tam nie pracuję.
Skoro tak Ci powiedzieli, że to wina aktualizacji i
Przerabiałem ten problem, u mnie max na 700mbps wyciągałem 480mbps zrobiłem testy zgłosiłem, odpowiedz na infolinii była taka ze gwarantują chyba 60% tego co umówię wiec wg nich jest Ok. Zgłosiłem po jakimś czasie ponownie bo spadło do 350mbps i teraz magicznie osiągam 695mbps wiec pewnie coś zrobili ale się nie przyznali.