Wpis z mikrobloga

@Jakis_Leszek: l-teanina działa na mnie nawet okej, ale jestem początkujący więc niewiele próbowałem. Boję się trochę tych cholinergicznych substancji ze względu na anegdotyczne przesłanki o pogorszeniu depresji/lęków z czym mam obecnie do czynienia. Jak spróbowałem phenibutu to miałem stany lękowe, a to jest bardzo dziwne ze względu na jego tendencję do agonizmu GABA (możliwe że miało to podłoże w większości psychologiczne - po atakach paniki po marihuanie mam strach do
  • Odpowiedz
@combatcode: kupowałem tylko i wyłącznie u Szwajcara.

@mitnick94: nie. Jeśli działa usypiająco to raczej brakuje Ci minerałów i elektrolitów, prawdopodobnie.

@lorazepant: gaba pomoze doraźnie na lęki ale pózniej może je nasilić jeśli będziesz brał substancje w ciagu i je odstawisz.

Substancje cholinergiczne raczej lęków nie wywołują, próbuj testuj na sobie bo jakbym miał wierzyć w wszystko co piszą w necie to bym chyba nic brałxD bo
  • Odpowiedz
@Jakis_Leszek: Co do usypiającego efektu brania phenylpiracetamu, możesz powiedzieć coś więcej? Robiłem sobie podstawowe badania, nie wyszły mi tam żadne niedobory. Ogólnie należę do ludzi zdrowo się odżywiających i dużo się ruszam (biegam, siłownia etc).
  • Odpowiedz
@mitnick94: chodzi o to, ze jak używasz nootropow to one nasilają obrót glukoza, wiec trzeba jeść więcej żeby poziom glukozy był odpowiedni. Ale skoro jesz zdrowo to dziwne… jedyne co mi przychodzi do głowy to brak choliny, brałeś do niego cdp choline albo alphe gpc?

PS kcal liczysz?
  • Odpowiedz
@Jakis_Leszek: Tak, brałem też choline. Próbowałem łykac razem z cholina. Ale efekt usypiający jest odrazu, około pół godziny po zazyciu. Powtarzałem to 3 razy, za każdym razem z tym samym usypiajacym efektem.

Tak kcal licze bo chodzę na siłownię
  • Odpowiedz
@mitnick94:

Ale efekt usypiający jest odrazu, około pół godziny po zazyciu.


Serio dziwne. Może dostałeś coś innego?xD