Wpis z mikrobloga

@bercik0: piękny wilier! uważam, że geometria ramy jest na tyle endurance iż będzie idealna do Twoich potrzeb. Nie jest to twarde aero wyścigowe jak reacto ani też pełen endurace. Jeśli jesteś gdzieś z południa polecam sklep https://wertykal.com/ oni zajmują się dystrybucją willierów i są też mega ogarami z szosami. U nich też robiłem fiting =]
@bercik0: Drogo wychodzi, ale nie oszukujmy się Willery tanie nie są. Realnie taki rower starczy Ci na upratego długo ewentualnie wrzucisz lepsze koła. Jest dość ciężki, 9,5kg to dość dużo na szosę w karbonie za 10k.

Lżejszego podobnego masz np. Tribana :)
https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-edr-cf-105-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-324411

Ale wiadomo to dalej pospolity triban a nie ładny willer ;D

Lub np. Canyon taki:
https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/cf-sl/endurace-cf-7/2943.html?dwvar_2943_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK

o ile kiedyś będzie dostępny też jest moim zdaniem dużo lżejszy i
@bercik0: karbon nie ma dla amatora zalet nad aluminium. Przemyśl czy jest sens dopłacać. W decathlonie za 5k masz rower lżejszy, ale jedynie widelec jest karbonowy. Uchwyt na dach samochodu będzie wtedy tańszy, bo nie musisz się bać, że zgniecie ci ramę, a za różnice w cenie oprócz bagażnika rowerowego do auta dorzucisz sobie jeszcze jakiś elegancki licznik ( ͡° ͜ʖ ͡°)