Wpis z mikrobloga

Cześć, jest tu jakiś spec od vw?

Mam dwa problemy odnośnie mojego golfika 1.9tdi 90km.

Dwa razy w ciągu miesiąca przydarzyła mi się sytuacja że golf zaczął tracić moc, obroty spadały, nie reagował na pedal gazu. Po dwukrotnej redukcji moc wracała. Podczas spadków mocy obficie kopci na niebiesko, natomiast gdy moc wracała (ok 3sek bez mocy) momentalnie dym znikał.

Druga sprawa to elektryka..

Generalnie jeśli chodzi o światło wewnątrz auta oraz bagażnik, centralny, szyberdach, podgrzewane fotele to wszystko działa różnie. Raz fotele grzeją, raz nie grzeją, raz działają od razu, raz po 15 km. Światło wewnątrz nie działa, po kilku minutach jazdy nagle mogę włączyć światło. Raz przełącznik na światło podczas otwierania drzwi włącza światło od razu, potem działa jak powienien. Zamek centralny raz działa, raz nie.. Zdarza się że nie otwiera bądź zamyka wszystkich drzwi. Ma ktoś pomysł?

#mechanikasamochodowa #mechanika #samochody #motoryzacja #volkswagen
  • 14
  • Odpowiedz
Jeszcze raz mi spadała moc, samochód zgasł i dopiero odpalił na plaka bo tak to nawet nie burknął. Zostawił wtedy sporo sadzy na trawie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rigorinio: no, zajrzyj co się dzieje w dolocie, może zapchany sadzą, komp głupieje i odcina turbo. A może jak wyżej wszystko to jest to związane z kiepskim stykiem np masy. Ciężko wróżyć, to może być parę skumulowanych przyczyn, jak zabrudzony zamek w drzwiach, nie stykający stycznik, albo jeśli centralny dokładany to źle wyregulowany siłownik sterujący, a może być jakaś jedna nieoczywista. Ocen wizualnie stan dolotu podciśnień i ogólnie osprzętu, potem
  • Odpowiedz
@rigorinio Te cyrki z elektryka to mi wyglądają na problemy z modułem komfortu, poczytaj, częsty problem w VW. Da się kupić używany, tylko trzeba patrzeć na numer seryjny.
  • Odpowiedz
@rigorinio: odkręć egr od kolektora ssącego, podłóż tam jakas blaszkę i zaślep go w cholere bo może się wieszać i stąd te problemy. Jeśli straci ta moc i wciśniesz sprzęgło to normalnie schodzi na wolne obroty, nie trzęsie się i nie telepie? Bo objaw podobny występuje przy wieszających się hydroregulatorach i silnik wtedy traci kompresję na kilku cylindrach, kopci i nie ma mocy. Możesz przeprowadzić test. Odpalasz zimny silnik, dajesz
  • Odpowiedz