Wpis z mikrobloga

W październiku wziąłem internet na próbę w timobaju, ale zrezygnowałem bo był słaby zasięg. Zdążyli wystawić fakturę, więc po rezygnacji zadzwoniłem, że chcę otrzymać korektę. Infolinia mówi "spokojnie w listopadzie korekta będzie wystawiona".

Mamy listopad dzwonię kolejny raz, że nadal nie mam korekty. Typek mówi, że korekta jest wystawiona, ale nie powie mi ile jest do zapłaty i nie może mnie przełączyć do nikogo innego tylko poda numer z jakim mam się kontaktować.

Dzwonie na podany numer (sekcja ponagleń xd), nie odbierają bo czynne do 17 w dni robocze. Taka sekcja ponagleń, że w żaden sposób przez miesiąc się do mnie nie odezwali czy to telefonicznie czy to mailowo. Czekacie żeby odsetki się zgadzały i z 20 czy 50 zł zrobiło się 100/200?

Wiadomo że coś do zapłaty jest bo np. aktywacja (najlepsze jest to że o opłacie aktywacyjnej typek powiedział mi dopiero po podpisaniu umowy jak wychodziłem z salonu xd).

Niezły macie tam burdel w tym timobaju.
#tmobile #internet #internetmobilny #obslugaklienta #polska
  • 2