Aktywne Wpisy
Bananek2 +374
Wydaje mi się, że zaszła zmiana w postrzeganiu przyszłości ogólnie w społeczeństwie. Kiedyś myśleliśmy, że 2024 będzie rokiem z dalekiej przyszłości gdzie będziemy żyć jak Jetsonowie. A jak obecnie żyjąc w 2024 wyobrażamy sobie 2070? Nijak, bo nie ma już futurystycznych wizji jak będzie zajebiście, a bardziej obawiamy się jak bardzo sprawy mogą się p---------ć. Tak jak kiedyś wydawało się że ludzkość wyczekuje przyszłości tak teraz wydaje się, że ludzkość bardziej się
Nacho_Libre +19
#sluchamzlastfm #sluchamzlastfm2 #muzyka #spotify #lastfm
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
1. Regulacja temperatury.
2. Prędkość dmuchawy
3. Rozdział powietrza
4. Tryb ogrzewania tylnej szyby.
5. Chłodzenie (ikonka śnieżynki)
6. Recyrykulacja powietrza (ikonka auta ze strzałką cyrkulacji powietrza)
1-3 to pokrętła. 4-6 to przyciski.
Nie rozumiem zbytnio funkcji 5 i 6 mimo zapoznania się z instrukcją. 5 To chłodzenie i osuszanie powietrza. Co to niby daje skoro mam regulację 1 od temeratury? W instrukcji jest niby "Układ klimatyzacji chłodzi i osusza powietrze w przypadku wzrostu temperatury na zewnątrz nieznacznie powyżej poziomu zamarzania." Mało mi to mówi.
Podobnie z punktem numer 6. Z tego co rozumiem to ogranicza wymianę powietrza czyli włącza jakaś cyrkulację jedynie wewnątrz auta?
Czy te dwa tryby służą głównie do radzenia sobie z upałem na zewnątrz, czyli w czasie upalnego lata? Bo mam opis intensywnego chłodzenia w instrukcji, gdzie właśnie włącza się te dwie opcje, daje najniżej temperaturę i maksymalny nawiew.
#motoryzacja #samochody #opel #corsa #pytaniedoeksperta
Recyrkulacja to obieg zamknięty/otwarty. W zamkniętym powietrze jest brane z wnętrza auta, w otwartym z zewnątrz. Przydaje się zamknąć np. jak jedziesz za śmierdzącym dieslem
5. włączenie klimatyzacji, gdy jest ciepło to odczujesz różnicę między nawiewem bez ogrzewania a klimatyzacją trochę jak pomiędzy wiatrakiem w domu a klimą zawieszoną na ścianie.
6. przełączenie na zamknięty obieg powietrza, czyli np szybciej się wychłodzi przy włączonej klimie, albo nie będzie czuć odoru jak będziesz jechać za jakimś smrodem
6. Obieg zamknięty, nie za często jest sens go używać. Gdy ktoś smrodzi jadąc przed Tobą można go włączyć, ale jeśli będziesz go używać przez dłuższy czas bez włączonej klimy szyby zaczną parować.
Komentarz usunięty przez autora
Dobra, punkt 6 kumam. Faktycznie przydatne jak jest smród na dworze.
Ale piątki do kónca dalej nie kumam. Jesteście pewni, że to jest włączenie klimatyzacji? Czyli dopiero po włączeniu tego przycisku będą w pełni działała regulacja temperatury tj. 1? Żeby nie
Jak ustawisz sobie 20C w zimie przy -4C to będziesz miał 20C, sama nagrzewnica wystarczy
Natomiast jak ustawisz sobie 20C w lecie przy +30C to będziesz dalej miał blisko 30C, bo nie ma nic co by schłodziło powietrze. Po to jest klima, schładza i osusza
Wszystko masz tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=5c77cYkVzdA
@mirekpngtif: bo dokladnie to robi klimatyzator. Guzik 5 wlacza klimatyzator pod maska, spalanie minimalnie wzrosnie bo jest spiety paskiem z silnikiem i stawia mu opor.
Klimatyzator "generuje" zimne powietrze, ale tez osusza co masz nasmarowane w instrukcji.
Powinienes jezdzic non stop z wlaczona klimatyzacja to bedziesz mial odpowiednio nawilzone (suche) i swieze powietrze w samochodzie, szyby nie beda parowaly, nie bedziesz sie pocil, bedzie przyjazny mikroklimat w samochodzie - jak w dobrze
Wszystkie nawiewy ustaw tak zeby nie wialo bezposrednio ani posrednio na Twoje cialo.
Nie moze wiac zimne powietrze bezposrednio np na reke, ale tez nie moze sie od szyby bocznej odbijac.
Wtedy sie nie przeziebisz i bedziesz mial komfort
Poza takimi truizmami jak serwis klimy itp