Wpis z mikrobloga

@Zarov: zimą i w mieście na małych dystansach różnica powinna być opłacalna.

do tego zdecydowanie aku odpocznie i wszystkiemu to zrobi lepiej:)

niestety koledzy wyżej przeczytali test spalania na 100km i rzucają takie slogany, nie myśląc o innych kwestiach na +
@Zarov: niestety nie, ale widzę jak obroty się podnoszą kiedy na po starcie uruchomię światła... zeżrą one dużo, a i bez nich krótkie dystanse nie służą akumulatorowi.

miałem instalować, ale odkładałem, odkładałem, a teraz niestety mój poldek pójdzie na złom.

kumpel miał to mu ukradli:) taki też jest minus:)
@Zarov: kupione ledy #!$%@? wygladaja. Poza tym zestaw dzienny ni swieci niczym z tylu, wiec ja ole zostac na mijankach. Jak jezdzisz na dziennych to musisz pamietac o wlaczeniu swiatel jak sie zrobi szarawo i e czadie mgly lub deszczu - dla lasnego bezpieczenstwa. Latem mialem sytuacje na autostradzie jak kolo jechal na dziennych we mgle i od tylu byl niemal niewidoczny - makrasa
@pogop: bo to jest tak, ze po uruchomieniu silnika wlaczaja sie ledy, bez wlaczonych zwyklych swiatel. A po wlaczeniu zwyklych swiatel nie działaja ledy. Czyli tym samym bez normalnych tył masz niewidoczny dla innych?
@Zarov: Pisałem na ten temat kiedyś artykuł, wyszło ana to, że oszczędności na paliwie praktycznie żadne, natomiast duża oszczędność na żarówkach przy niektórych modelach, gdzie się szybko przepalają, a do tego wymiana, wymaga połamanej ręki lub rozebrania połowy przodu auta. Ja w każdym razie zostałem przy miajanakach, bo w moim clio wymiana żarówki nie jest trudna, H& nie kosztują wiele, a samochód i tak ma symboliczne spalanie.