Aktywne Wpisy
Volantie 0
Mirki mam takie pytanie. Otoz dziecko znajomego jechalo na rowerze i sie wywalilo na nim, ale tak nieforutnnie spadl ze porysował obok auto
Ale do rzeczy. To nie bylo sportowe auto ferrari tylko zwykłe leciwe 15-letnie Renault. Rysa ma dlugosc okolo 17cm, widac ja ale no bez przesady.
Kto wg was powinien oplacic szkode? (juz pomijając ze to tylko glupia rysa) #dzieci #biznes #inflacja #pieniadze #samochody #prawojazdy
Ale do rzeczy. To nie bylo sportowe auto ferrari tylko zwykłe leciwe 15-letnie Renault. Rysa ma dlugosc okolo 17cm, widac ja ale no bez przesady.
Kto wg was powinien oplacic szkode? (juz pomijając ze to tylko glupia rysa) #dzieci #biznes #inflacja #pieniadze #samochody #prawojazdy
Kto powinien ponosić koszt?
- rodzice dziecka 94.8% (2030)
- wlasciciel auta 3.5% (76)
- polowa wlasciciel auta, polowa rodzice 1.6% (35)
InnyWymiar90 +33
Sobotnie #pokazmorde
Mam to póki co napisane w taki sposób że w fixedUpdate Instantiate'uję "kulę" co ileś ms w zależności od szybkości danej broni, z tym że obliczam to od Time.time i np. przy wolniejszych broniach jak naciskam LPM to muszę chwilę odczekać zanim strzeli, a chciałbym żeby pierwszy strzał następował w momencie naciśnięcia przycisku. Pewnie mógłbym to jakoś zakodować ale domyślam się że są gotowe rozwiązania tego problemu, więc moglibyście coś polecić?
PS. w zasadzie to nie ma być broń tylko spelle różnej wielkości i efektów, dlatego zależy mi żeby to strzelało pełnymi obiektami
#unity3d #unity #gamedev
Wystrzelaj na początku a nie na końcu przedziału czasowego.
Zapamiętujesz czas ostatniego strzału i warunek jest taki
Jeśli wciśnięty spust i obecny czas większy od poprzedniego strzały+ pauza i wystrzelaj kolejny i zapisujesz czas.
Jeśli chodzi o strzelanie to jest masa sposobów żeby to zrobić. Korutyny do tego nie są dobre, korutyny się nadają do tego że np musisz być pewny że coś się wydarzyło a zajmuje więcej niż jedną klatkę (np generowanie mapy)
W przypadku czaru osobiście bym odwrócił sytuację tak że musisz naładować czar trzymając LMB przez chwile (jak w Skyrim) i wtedy cooldown jest przed strzałem.