Wpis z mikrobloga

to poruszaj się na nogach z obrzeży/sypialni miasta , na pieszo odstaw dzieci do przedszkola potem do szkoły a następnie dojedz do pracy we Wrocławiu to pogadamy. Tu chodzi o to ze przez politykę ratusza przejechanie 7 km samochodem trwa 30-40 minut tylko przez bzdurne rozwiązania i brak logicznych inwestycji. Nie bój się nikt Ci do rynku nie chce samochodem wjeżdżać.


@sEB-q: miej pretensje do dewelopera (albo siebie), ze nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Little_Juice: są w tym miescie ulice, na ktorych w imie walki z kierowcami sztucznie blokuje się przepustowosc: jedyny w rejonie lacznik N-S, czyli Krupnicza, lacznik duzego placu z dworcem pkp, czyli Pilsudskiego i w koncu najwiekszy majstersztyk wroclawskiej inzynierii ruchu, zamkniecie Suchej, znajdujacej sie miedzy dwoma dworcami i ATRAKTOREM RUCHU- wielką galerią handlową.
poza tym skandalem sa remonty ulic, w ktorych nie projektuje sie zatoczek przystankowych dla mpk.
za takie
  • Odpowiedz
@hauderju2 najlepszy jest remont na Jedności Narodowej i zablokowanie tramwajów bo ścieżka dla rowerów ważniejsza XD

@NPD_Vulnerable_type_borderline_28 pretensje nie do developera tylko do miasta że tak pozwala budować developerom. Do tego naprawdę zapraszam do starych osiedli i weź zaznacz sobie kółkiem ile to jest 500 metrów i jak mała cześć miasta ma w takim promieniu szkole czy przedszkole.

Zresztą najpierw spróbuj się dostać do przedszkola 500 metrów od ciebie jak
  • Odpowiedz
Słodko to wyglada jak sobie przejeżdżam mijając korek na Facie codziennie i to zawsze w tych samych porach


@Igbt: czekam na fotę z roweru po opadach śniegu mordo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ogau: Tyś widział śnieg we Wrocławiu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale to słodkie samych drogowych ekspertów. Sama śmietanka kupująca mieszkania pod Wrocławiem, a potem wielce zdziwiona, że usługi wszelkie zostawili w mieście. Potem takie Jagodno beczy, że tramwaju nie ma na bloki pośród pół uprawnych xD
Dwie obwodnice praktycznie zamknięte (jedna w budowie, druga w przetargu), ale kierowcy dalej swoje „reee jak to miasto buduje trasy
  • Odpowiedz
Czy likwidacja buspasa np. zwiekszy plynnosc ruhcu czy czas przejazdu?


@lothar: na Grabiszyńskiej i Traugutta z pewnością

Popatrzmy na budzet Wrocławia i pieniadze na inwestycje drogowe - i zpaytajmy

Gdzie jest dyskriminacja? Czy infrastruktura piesza i rowerowa ma
  • Odpowiedz
Dwie obwodnice praktycznie zamknięte (jedna w budowie, druga w przetargu)


@Igbt: która obwodnica jest w przetargu, a która w budowie? Czy to WOW i WOW czyli ta sama droga, której nazywanie obwodnicą to kłamstwo, a jej południowy (czyli najważniejszy) odcinek nie powstanie na 100% do 2028 roku?

Co powiesz na to, że w zeszłym tygodniu Wrocław (600k mieszkańców) miał więcej kilometrów korków niż wszystkie inne miasta świata? xD przypominam, że
  • Odpowiedz
@Ogau: Wiadomo jak nie ma 3x2 to nie można tego nazwać prawdziwą obwodnicą
Masz jeszcze w przetargu Aleje Śródmiejską, która stanowi obwodnicę centrum. Oczywiście jako element tej obwodnicy również most AWW w budowie
Obwodnica Leśnicy z łącznikiem nie dopisuje, bo faktycznie to tylko alternatywa do krajowej 94
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Little_Juice:

no gdyby to przeliczyć na liczbę użtykowników, to ktoś by się obraził na rzeczywistość :-)


No nie wiem, pieszych chyba jest więcej niż kierowców w mieście. ( ͡º ͜ʖ͡º)

A co do buspasów to one znacznie zwiększyły przepustowość tych dróg. Tylko że liczoną jako liczba ludzi na godzinę a nie liczba pojazdów.
  • Odpowiedz
weź już te japę zamknij, bo #!$%@? tylko. Jestem trenerem, chodzę, biegam, jeżdżę na rowerze, jeżdżę komunikacją, jeżdżę hulajnogami miejskimi i rowerami miejskimi. Tylko, że do pracy muszę jechać autem, bo mam #!$%@? w bagażniku sprzęt który waży ze 100 kilogramów.


@wiktorek_pl: chwała Ci za to, że poruszasz się kilkoma środkami transportu w różnych sytuacjach, ale to, że nie możesz sprawnie pojechać samochodem do pracy, to wina innych kierowców, którzy
  • Odpowiedz
A to że praktycznie żaden kierowca nie pragnie wjeżdżania do rynku lub ścisłego centrum


@KetevaN: Ilość samochodów na Solnym i wszystkich okolicznych uliczkach świadczy o tym, że pomimo tego, że nie pragną to wjeżdżają. A jak ktoś się zająknie o likwidacji części miejsc to ci "praktycznie żadni" dość głośno krzyczą.
  • Odpowiedz
Masz jeszcze w przetargu Aleje Śródmiejską, która stanowi obwodnicę centrum


@Igbt: Wypraszam sobie. Według naszego szanownego prezydenta będzie to droga osiedlowa, a nie obwodnica.

Wiadomo jak nie ma 3x2 to nie można tego nazwać prawdziwą obwodnicą


@Igbt: wystarczy 2x2. Łódź ma obwodnice, Kraków ma obwodnice, Poznań zaraz też będzie miał dwa pasy wokół całego miasta. O Warszawie nie ma sensu wspominać. A ten sutrykowy chlew? Przez najbliższe 20
  • Odpowiedz
Ilość samochodów na Solnym


@Zajf: na Solnym jest ze 30 miejsc parkingowych. Rzeczywiście 30 aut na milionową aglomerację to multum
  • Odpowiedz
@Ogau: Poznań będzie miał chyba wrotki, bo cała płn-wsch część nawet nie jest w planach (i z wymienionych przez ciebie jest w najgłębszej dupie)
Kraków owszem buduje S52 i będzie miał ring
Łódź owszem racja, ale S8 na południe jest odsunięta na dobre parę km od samych rogatek miasta, więc nie wiem czy to kwalifikuje się jako obwodnica, no ale ok jest ring
Warszawa S17 w marzeniach i jeszcze długo
  • Odpowiedz
@Igbt: czyli zgadzasz się co do Łodzi, Krakowa i Warszawy, a poniżej zdjęcie z Poznania. Myślę, że zostałeś wyjaśniony w temacie. Jak nie to Wrocław jest poniżej Poznania na mapie. Możesz porównać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co do WOW to czy codzienny korek na kilka kilometrów to nie najwyższy czas na budowę drugiej jezdni?
Ogau - @Igbt: czyli zgadzasz się co do Łodzi, Krakowa i Warszawy, a poniżej zdjęcie z...

źródło: comment_1635275711KVXyuR3vSQHD7uP0FAfgdU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz