Wpis z mikrobloga

Wyszedł nowy canyon grizl na grx400. Mam problem bo czekam na nowego endurace z 2022, a teraz się zastanawiam czy nie brać tego grizl 6, bo mam to samo co w endurace + możliwość szerszych opon. Oczywiście minusem jest +1,5kg.
Jeżdżę praktycznie sam asfalt, nie wiem czy warto ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#szosa #gravel #canyon
  • 11
@kakaraper: Ostatnio sprzedałem swojego Inflite. Jeżeli myślisz o jednym rowerze do wszystkiego to lepszego nie ma. Wlazły opony 45mm (na styk, 40mm są tak w sam raz), jeździ jak szosa, z napędem 2X (ja miałem 1X) masz biegi ze stopniowaniem na szosę i zakresem w teren. I można z niego zrobić naprawdę lekkiego ścigacza. Dla wygody najlepiej dwa komplety kół, slick na szosę i najszersze jakie wejdą w teren.

Grizl to
@kakaraper: Popatrz na tabelki z geometrią i się zastanów. Ale tak krytycznie. Polecam stronę geometrygeeks - dodaj sobie kilka rowerów i rozmiarów i zobacz czym to się faktycznie różni. Nie bądź przywiązany do jakiegoś marketingu - to jest "endurance" czyli wygodnie tamto "race" czyli niewygodnie blablabla. To bzdury jakieś, nie od tego zależy wygoda jak ktoś coś nazywa tylko od tego... no od tego czy ci pasuje.

PS: Ja na tym
@kapustaglowapusta: Nie ukrywam ze tez aspekt wizualny, czyli sam kształt ramy oraz malowanie jest dla mnie istotny (dlatego na początku patrzyłem na domane, bo nawet te tańsze wyglądają w porządku) i inflite jest faktycznie specyficzny, może się podobać. Za mną 3 sezony na endurance od meridy, orientacyjnie kojarzę jak ma wyglądać moja przyszła rama i mam sprecyzowana resztę komponentów. Nie miałem nigdy takiej stricte wyścigówki, a może bardziej by mi odpowiadała,
@kakaraper mam Graila 7 1by i rama faktycznie wygląda specyficznie. Spawy nasmarkane, mało w tym finezji i estetyki. Wygląda to solidnie, ale nie każdemu może pasować. GRIZLE AL wyglądają ok, ale jak zobaczyłem nowego Spectral'a AL to jest k*** dramat.
Też czekam na Endurace ale liczę na nową rame i kokpit jakoś nowocześniejszy.