Dzięki lockdownowi w końcu miałem czas na poważnie usiąść do programowania w #python, nawiązałem współpracę z jeszcze jednym programistą, czego owocem jest wspomniana gra. Docelowo ma być to Football Manager w realiach żużlowych. W pierwszej wersji skupiliśmy się na soli tego sportu, na pojedynczym meczu. Cała architektura gry zakłada, że SCM ma być bardzo podatny na modowanie. A to wszystko za darmo - od fanów żużla dla fanów żużla i nie tylko ( ͡°͜ʖ͡°)
Dlaczego akurat żużel? Wystarczy zajrzeć na tag #mirekzuzlowiec i wszystko stanie się jasne ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
@cinek687: pobrane i zagrane. W pełnej wersji będzie można wybierać treningi, kupować i testować silniki, szkolić młodzież? To będzie tylko tryb drużynowy, czy też indywidualny?
@okretowy_sanitariat: docelowo zakres obowiązków będzie odzwierciedlał wszelkie aspekty zarządzania klubem żużlowym, czyli będzie tam wiele rzeczy, o których wspominasz :)
@okretowy_sanitariat: na pewno przyszło mniej kibiców ( ͡°͜ʖ͡°) docelowo w karierze pogoda na kilka dni przed meczem będzie miała wpływ na stan toru w meczu i jego atut dla gospodarza
Dzięki lockdownowi w końcu miałem czas na poważnie usiąść do programowania w #python, nawiązałem współpracę z jeszcze jednym programistą, czego owocem jest wspomniana gra. Docelowo ma być to Football Manager w realiach żużlowych. W pierwszej wersji skupiliśmy się na soli tego sportu, na pojedynczym meczu. Cała architektura gry zakłada, że SCM ma być bardzo podatny na modowanie.
A to wszystko za darmo - od fanów żużla dla fanów żużla i nie tylko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dlaczego akurat żużel? Wystarczy zajrzeć na tag #mirekzuzlowiec i wszystko stanie się jasne ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Lista funkcjonalności:
#gamedev