Wpis z mikrobloga

Hej, orientuje się ktoś może jak działają serwisy gsm? Oddałem telefon do serwisu, bo gubił zasięg i wolno się ładował. Przy przyjęciu zwrócili mi uwagę, że ekran jest lekko wygięty. Faktycznie był, pewnie ja skrzywiłem nosząc w kieszeni, sam w sumie nie wiem. Stwierdzili, że uszkodzenia mechaniczne i muszę zapłacić za ekran tysiaka, ok - zgodziłem się na to. Teraz się dowiaduję, że dostanę nowy telefon, ale za ekran i tak muszę zapłacić bo muszą go i tak wymienić i zwrócić ze starym telefonem do producenta. Brzmi dla mnie mało wiarygodnie, ale się nie znam, jest to możliwe czy naciągają na kasę?

#serwisgsm #samsung
  • 6
@thewickerman88, @Agemaker: powiedziałem od razu jak mi o tym mówili, że nie rozumiem, dlaczego mam płacić za ekran skoro dostanę nowy telefon. Gość powiedział, ekran już wymienili, ale są jakieś problemy z dostępnością części i złożyli wniosek o nowy telefon, który gdzieś tam wstępnie dopiero został zaakceptowany. Autoryzowany serwis Samsung, no nie wiem. ;)
@gangangan no to wyglada na ich problem i #!$%@?ą diagnozę. Gdyby od razu sprawdzili co powoduje problem z zasiegiem to by wymienili telefon i tyle. Zamiast tego czepili się ekranu żeby naciągnąć na koszty i teraz zonk bo okazało się że trzeba wymienić. To oni powinni za to odpowiadać bo to oni doprowadzili do sytuacji w której wymieniono ekran w telefonie który nie nadaje się do naprawy.
Jeśli to serwis autoryzowany samsunga, to chodzi o to że chcieli Ci anulować gwarancję z racji uszkodzenia mechanicznego, ale że zgodziłeś się na naprawę u nich to przedłużyli Ci gwarancję i dlatego mogli rozpatrzyć inna usterkę. Moim zdaniem poszli Ci na rękę, bo mogłeś wrócić do domu ze świstkiem o anulacji gwarancji i bez telefonu..