Wpis z mikrobloga

#ryanair #podroze #samoloty #problemypierwszegoswiata

Czy zgłaszał ktoś z Was reklamacje bagażu w ryanair? Uszkodzona walizka po przylocie, zgłoszone na lotnisku, wydane jakieś papiery i ustalona kwota zwrotu za zniszczenie przy czym trzeba teraz puścić tą reklamacje przez internet. I tu mam problem, na ich stronie wpisuje dane i klikam co trzeba, dalej dalej aż do momentu wyślij ale... czytam taką notkę

"Proszę upewnij się, że wysłana dokumentacja na poparcie roszczenia jest kompletna, dotyczy to również danych bankowych (Nazwa banku/ Posiadacz rachunku / Nr konta / Nr IBAN/ kod SWIFT). Niedostarczenie tych informacji w momencie składania wniosku, spowoduje znaczne opóźnienie w zrealizowaniu płatności."

i nigdzie w trakcie zgłoszenia nie było opcji podania nr rachunku ani żadnej z powyższych informacji. Mam wysłać to co było do uzupełnienia i oni coś wyślą potem jeszcze czy po prostu mają do dupy zaprojektowaną stronę z reklamacjami żeby wydłużać zwroty pieniędzy?