Wpis z mikrobloga

@Judicator: U mnie wszystko cacy od kilku lat, faktycznie był moment, że były awarie ale to był początek covida więc może mieli przeciążenie, podejrzewam, że problem moze być z połączeniem u Ciebie czy coś.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@yellowshadow: Dzwoniłem dziś na infolinię i okazało się, że były jakieś prace remontowe. Mówię, że warto by ostrzec ludzi, skoro pracuję zdalnie w nocy, a babka na to, że było napisane gdzieś na stronie w strefie abonenta, ale już nie ma xD
Wychodzi na to, że przy telpolu trzeba dziennie szukać na ich stronie czy czasem dziś nie wyłącza ci internetu. Po umowie chyba UPC wjeżdża, bo to jest dramat. Przerwy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@yellowshadow: Już wymieniony ponoć na lepszy Arris. Nawet wzmacniacz WiFi zamontowałem i mimo maksymalnego sygnału mam przerwy w dostawie. Chciałbym zerwać umowę, ale nie widzi mi się płacić tym #!$%@?.