Wpis z mikrobloga

Szukam pomocy z zakupem auta używanego.
Na razie poustawiałem filtry na otomoto- bezwypadkowy, nieuszkodzony, zarejestrowany w Polsce + serwisowany w ASO. Chciałbym ze sobą wziąć jakiegoś gościa, który ze mną pojedzie i zobaczy. Tylko taki gość sobie bierze stawkę X, czasu to zajmuje, a może się okazać, że dopiero piąte auto będzie się do czegoś nadawało. Znacie może jakiś sposób, albo jakiegoś doradcę, który przefiltruje ogłoszenia (może nawet zagraniczne) i ten proces by jakoś skrócił?
Jestem laikiem, poprzednim jeździłem nowym, ale poszedł na części po wypadku, teraz chcę wziąć jakąś używkę 5 letnią.

#samochody #motoryzacja #zakupsamochodu
  • 11
@RoundStic:

Chciałbym ze sobą wziąć jakiegoś gościa, który ze mną pojedzie i zobaczy.

który przefiltruje ogłoszenia (może nawet zagraniczne) i ten proces by jakoś skrócił?


Ale sprecyzuj najpierw czy chodzi o znalezienie samochodu dla ciebie, czy o pojechanie do znalezionego samochodu i jego sprawdzenie.
@RoundStic jak w Warszawie to Polecam Hajmig na Łopuszańskiej ( hajmig.pl) już drugie auto od nich wziąłem i póki co wszystko ok.. pierwsze wziąłem 3 latka kilka lat wstecz i do dziś chodzi super, ostatnio wziąłem znowu 3 latka na tą chwilę już rok bezproblemowo...
@kowal258: @kapitan_knur: @GaiusBaltar: @SpiderFYM: @Djelon: @radoskor3: Żeby pojechał ze mną i obejrzał.
Macie rację, jak pofiltrowałem tylko po prywatnych, sprawdziłem w cepiku (te gdzie jest podany nr rej, vin, pierwsza rejestracja) to nagle interesujących modeli jest bardzo mało. Jak ktoś wystawił auto, które wcześniej sam miałem skasowane kilka m-c temu to w cenie horrendalnej (kupiłem prawie za tyle nowy 3 lata temu), zeszło w godzinę...