Wpis z mikrobloga

ej @play_polska wytłumaczcie mi jedną rzecz, która w mojej głowie się nie mieści. Mam ofertę na czas nieokreślony, bo skończyła mi się umowa w marcu ubiegłego roku. Płacę za dwa numery bez limitowe z 10GB internetu per numer + karta 100GB. Od półtora roku regularnie dzwonicie do mnie z ofertą zwiększenia internetu do 30 GB per numer + karta z internetem.

Za każdym razem mówię wam że jeśli czegokolwiek potrzebuję to tylko zmniejszenia kwoty abonamentu, a za każdym razem jest drożej, a dzisiaj to już przeszliście samych siebie bo zaproponowaliście podwyżkę o prawie 100% + umowę na 2x miesięcy xd.
#play
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KotoFan: dlaczego mam sprzedawać taniej? Nie ma obiektywnego powodu, istnieje przekonanie, że chcemy być nagradzani za lojalność. Tyle, że to ma rację bytu przy partnerach biznesowych a nie jednostkowym odbiorcy.