Wpis z mikrobloga

@porterhouse: pracuje w transporcie, działamy Just in Time, więc mamy kontrahentów z tej branży. Generalnie jest dość słabo, spodziewany był peak na jesieni w odniesieniu do ilości zleceń transportowych a tutaj względna cisza. Z moich rozmów z klientami wynika, że wcześniej jak w pierwszym kwartale 2022 nie należy spodziewać się zmian na lepsze.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@porterhouse: produkcja. Lezymy i kwiczymy. Ogólnie rozwój i plany są ogromne, maszyny za miliony zamówione, kontrakty podpisane ale nie ma żadnego planu na utrzymanie kadry. Było wysyłanie ludzi do spółki córki ale nie każdy jest skłonny wyjechać na drugi koniec kraju za ten sam zarobek, a śmieszną dietę dzienną. No a po odbiciu od dna będziemy potrzebować wyszkolenych ludzi. Teraz zwalniać ich i już nie odzyskać czy co robić? Zeszliśmy
  • Odpowiedz
@porterhouse: škoda należy do grupy VW, więc idzie na dno jak cała grupa. To własnie VW podobno sobie nie radzi, z tego co wiem produkcja np. Daimlera idzie jak p------a i nie ma zamiaru zwalniać. U mnie też sraka (bo większość to VW), firma robi zmiany na oślep, ja uciekam stamtąd w grudniu i podejrzewam że jak nic się nie zmieni (a nie zapowiada się na to), w styczniu posypią
  • Odpowiedz