Wpis z mikrobloga

@qscc: Zakład który regeneruje skrzynie i je montuje policzył tak:
2000 zł za skrzynię
1000 zł robocizna
340 zł olej

Właśnie coś mi się wydaje dużo ale nie mam z tym doświadczenia.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Varumax: dlaczego chcą wymieniać całą skrzynię, skoro można zregenerować obecną?

Część czy robociznę jeszcze zrozumiem ale 340 zł za olej przekładniowy? XD
@ptasiek2: @case25: Z tego co szukałem to zakłady tak działają, mają skrzynie po regeneracji gotowe i je wsadzają albo wysyłają a zabierają uszkodzoną z samochodu.
Kurczę coś mi się wydaje jak piszecie, że zakład chyba nieźle naciąga na kosztach.

@Mateusz-Olssen: Nie chciałbym tego robić w jakimś niesprawdzonym zakładzie bo takie też ze złymi opiniami znalazłem internecie.
@Varumax:
Jak mi skrzynia padła (mechanizm różnicowy którego ponoć się nie regeneruje/nie opłaca się) w audi a4b8 2012 rok to mechanik kupił skrzynie drugą (1000zł) olej (200zł około jeśli pamięć mnie nie myli) i jakieś 600 zł wyjęcie starej wsadzenie nowej i wymiana dwumasy+sprzęgła od razu (tego kosztu nie doliczam) i skrzynia oczywiście w tym przypadku również manualna, dodam, że nie żadne #!$%@? tylko warsztat w Gdańsku.
A no i żeby
@Sm3rf1k: Nie znam się na tym, jedynie cena zrobiła się dla mnie zastanawiająca. Teraz tak sobie myślę, że wymiana skrzyni na regenerowaną za swoją uszkodzoną jest trochę patologiczna. Ja może mam uszkodzone łożysko a muszę zapłacić za skrzynię gdzie było więcej uszkodzeń. Nie myślałem o tym wcześniej.
@Varumax: o wiele za dużo, chyba że musisz mieć auto na już no to wtedy tak jak mówisz – oddajesz uszkodzoną skrzynię i dostajesz zregenerowaną
ale w wypadku szumiącego łożyska ponad 3 koła to jakaś chora wycena