Wpis z mikrobloga

W związku z tym, że studia w tym roku w końcu na uczelni, a mój MacBook ma już 9 lat i najlepszy do przenoszenia nie jest, skłaniam się ku iPadowi.

No i ofc najbardziej rzuca się w oczy świeża 9ta generacja, bo ze zniżką wyrwę go za jakieś 1590 zł, jednak mam kilka pytań.

Ale od początku - tablet ma mi służyć do internetu, studiów, czasami jakiś film/mecz/komiksy. Ogólnie do tego, do czego używam laptopa, ale w bardziej przenośnej formie. Lepiej w tym wypadku kupić nową 9tką czy używanego Aira/Pro? Dodam, że nie jestem grafikiem, więc to że rysik lepiej działa na Pro/Air/ekran jest minimalnie lepszy nie rusza mnie tak bardzo + design 9tki też mi nie przeszkadza. Powiem więcej, lubiłem home button bardzo.

Oprócz tego kilka innych pytań:

- Jakiej firmy opłaca się kupić klawiaturę? (student here, więc złoty środek pomiędzy małą kwotą, a sprawnym produktem)

- Czy iPad jako produkt do wcześniej wspomnianego korzystania się nada? Domyślam się, że tak, bo taki jest jego zamysł, ale wolę się upewnić. Jakikolwiek gaming odpada, bo nie jara mnie granie na takim sprzęcie. No, może ewentualnie Football Manager ( ͡º ͜ʖ͡º)

- Wysyłka ze strony Apple trwa tak długo, czy jest szansa, że dostałbym tablet szybciej? Pokazuje mi, że dostawa pomiędzy 15 a 24 października

- Jak bardzo z taką 9tką odstawałbym od użytkowniku Pro i Air na płaszczyźnie użytku codziennego? Mini raczej odrzucam ze względu na to, że jest mini :(

#apple #ipad #studia
  • 17
  • Odpowiedz
A i jeszcze jedno pytanie co do wersji WIFI. Bardzo uciążliwy jest brak LTE? Głównie będe użytkował w domu/na uczelni, gdzie jest wifi. W najgorszym wypadku zawsze pozostaje opcja udostępnienia z telefonu, czy jednak trochę się oszukuje i za LTE będe płakał?
  • Odpowiedz