Wpis z mikrobloga

@absoladoo nie ma.opcji że taka wyhajpowana lalka nie będzie miała dochodów. To jeżdżąca reklama każdej spedycji że zgrabna dupcią. A spedycje zrobią wszystko żeby nałapać frajerów. Ja już dostałem dwa listy tradycyjna poczta z ofertą współpracy. O e-maili w ogóle nie wspomnę...
  • Odpowiedz
@absoladoo: w sensie będzie jeździła tylko na swoim, jedną - jedyną ciężarówką? to ma szansę wyjść? sorki za laickie pytania, ale nie za bardzo znam się na branży, a jedynie ją śledzę z ciekawości ;)
  • Odpowiedz
  • 3
@xTortox Póki co pokazała tę jedną ciężarówkę i mówiła, że będzie nie tylko szefem, ale i kierowcą. Z tego co się orientuję to jeśli będzie jej dobrze szło to zarobi niewiele więcej niż pracując na etacie, a taka różnica jest niewarta dodatkowych stresów przedsiębiorcy.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: dajmy na to że ten 2 letni zestaw kosztował 90k euro
20% pierwsza wpłata to 18k euro

72k euro zostaje +/-3k euro odsetek to daje łącznie 75k euro

75k euro, wykup 10% to 7,5k euro

po 4 latach leasingu auto i naczepa będzie mieć 6 lat i +/- 800kkm
Ciężko teraz określić wartość takiego samochodu bo rynek jest obecnie szalony, ale jeszcze 2 lata temu byłoby to jakieś 140k pln,
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: każdy miesiąc tak, tylko potem ważysz sobie koszty uzytkowania i ewentualnych napraw do oszczędności miesięcznych na leasingu.

Pewnie to jakieś DSV albo coś podobnego jak sam ciagnik. Jak klęknie Ci sprzęgło w Skandynawii to sie okazuje że pół roku leasingu można opłacić za to.

No niestety, transport to magia dużych liczb z niską marża, przez którą trzeba lawirować. Jeszcze tak z pół roku i dowiesz się dlaczego niektóre rzeczy które
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: jakbym mógł jakąkolwiek radę dać to nie fakturuj paliwa netto przez karty paliwowe, wiem że na początku jest ciężko bo brakuje gotówki. Ale prowizje za takie fakturowanie są strasznie wysokie
  • Odpowiedz