Wpis z mikrobloga

Potrzebna porada. Silnik 1.4 TSI w Octavii 2011r.
Warte to coś? Internet daje trochę sprzeczne informacje, wersja 140 koni, ale w ogłoszeniu jest 120. Vinu nie wziąłem niestety, a stoi w komisie. Ogólnie wygląda ok, nic mnie dzwoniło chyba po odpaleniu bo podobno łańcuch lubi się wyciągać w starszych modelach.

Ew jakie elementy szczególnie patrzeć w takim aucie?
#mechanikasamochodowa #samochody #motoryzacja
  • 11
  • Odpowiedz
@Alchemik88: CAXA najbardziej znana z problemów z rozrządem. Jak został wymieniony, to względnie bezpieczny silnik. Oleju jakoś mocno nie brał. Auto z tym silnikiem całkiem żwawe i ekonomiczne.

Edit. Wróć… Teraz widzę, że mowa o 140, a nie 122. Były w ogóle 140 w O2?
  • Odpowiedz
  • 0
@NuklearnySzpadel
@tynozobacz
Muszę sprawdzić w dowodzie ile ma mocy. Gość niby przy mnie sprawdzał jak pytałem i powiedział 140, ogłoszenie mówi 120 i sam już nie wiem. Przy okazji sprawdzić wersję silnika jaka jest wybita.
Szkoda tylko, że to jakaś biedniejsza wersja, ale ma klimę i teść więcej nie potrzebuje :) jeszcze głośniki w drzwiach kierowcy harczą.
Swoją drogą ile kosztuje zrobienie tego łańcucha?
  • Odpowiedz
@NuklearnySzpadel: rozrzad 1000 z robota i swiety spokoj na lata, nie rozumiem czemu ludzie maja problem z tym rozrzadem, kupia na pasku i i tak go na dzien dobry wymienia za ten 1000zl.
@Alchemik88: wersje do 125KM sa ok, 140 i wzwyz to powaznie zrypane motory przez kompresor, takze ich unikac jak ognia. Rozrzad to smieszne kwoty aktualnie i prosta robota bo jest dostep, takze nie warto sie
  • Odpowiedz
@Alchemik88: Dobre 1.4 TSI w octaviach przyszły z 3 generacją czyli 2013 w górę. Aczkolwiek CAXA prócz problemów z rozrządem raczej innych wad nie ma (ewentualnie skrzynie biegow manualne bo chyba tez trwałością nie grzeszyły)
  • Odpowiedz