Wpis z mikrobloga

  • 2
@Reaamu no raczysko, dlatego siedziałam i czytałam wysrywy tego Janusza biznesu, aż w końcu trafiłam na falę Mirków albo innych i kisłam z każdym komentarzem coraz bardziej xD
  • Odpowiedz
  • 0
@23kulpamens jeśli jest przynajmniej śmiesznie, to nie jest tak źle, szczególnie jeśli takie komentarze uderzają w kogoś kto na to zasługuje w jakimś stopniu. Gorzej jeśli komentarze są krzywdzące ze zwykłej zawiści, a ich ilość może pogrążyć czyjś biznes.
A co do pomocy opinii z internetu - pracowałam przy social mediach zanim powstał taki zawód, albo dopiero raczkował (z racji pracy w gastro prowadziłam różne profile społecznościowe). Pierwsze komentarze lokali zawsze pochodziły
  • Odpowiedz
@23kulpamens: Opinie są przecież pomocne, w tym wypadku również, bo właściciel to burak wnioskując po jego odpowiedziach - nie chciałbym dać mu zarobić
  • Odpowiedz
@23kulpamens: opinie można wyczyścić płacąc jakieś tysiąc czy dwa tysiące złotych jak się zs to weźmie agencja PRowa.

Ogólnie opinie użytkowników są bezwartościowe, boty do windowania opinii też kosztują grosze.
  • Odpowiedz
@karolinana: @Sqbfd: Chodziło mi raczej o przypadki, kiedy ludzie nie byli w lokalu, ale spamują 1 gwiazdką, bo są oburzeni. Ale, tak jak piszecie, wszystko razem wzięte sprawa że opinie z internetu są bezwartościowe i nadal tkwimy w miejscu gdzie opinia znajomych, albo krytyka kulinarnego jest najlepsza. Jak jedziesz na drugi koniec świata, to takie uczciwe opinie z internetu byłyby jak znalazł.

@DiscoKhan: O toto.
  • Odpowiedz
  • 2
@karolinana ten mocny:
"#!$%@? właściciel w stroju chrabąszcza jeździ na wrotkach po lokalu i rzuca stolcem do dań klientów.
No generalnie nie polecam"
Xd
  • Odpowiedz
@Jagoo: Widocznie niektórych wykopków przerasta przeczytanie lokalizacji restauracji i to, że mogą istnieć lokale z podobnymi nazwami niepowiązane ze sobą.
  • Odpowiedz