Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Padł mi procesor #intel chcąc go zareklamować w sklepie, odmówiono mi zgłoszenia, bo od zakupu minęło więcej niż dwa lata (18.08). Mam trzy lata gwarancji i w sumie nie mam jak teraz z tego skorzystać bo Intel odsyła mnie do sklepu, sklep do producenta. Jest ktoś w stanie pomóc w tej kwestii? #komputery #pc
  • 8
@xeorrro: każdy prawilny sklep ma możliwość reklamowania w ciągu 3 lat u producenta. Jak nie ogarniesz tematu to się odezwij, ale najpierw popróbuj normalnymi ścieżkami.
No i unikaj w przyszłości tego sklepu. Sprzedać to mieli czas, a obsłużyć w razie problemu to już nie... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@majk3l: kasa wchodziła w grę, ale przyznam szczerze, że lepiej na tym wyszedłem. Bezpośredni kontakt z producentem, to bezpośredni kontakt. Nie muszę odsyłać nic tak naprawdę. Czekam na nowy procesor i stary zabiorą, albo i nie. Nic nie pisali na temat starego procesora. Zdjęcia i nagrania wystarczyły, żeby uznali gwarancję.
Niemniej jednak, sklep omijam na przyszłość.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Poprawiając swoją wypowiedź, kurier podjechał po stary procesor jednak. Pozniej dostałem dopiero wytyczne na maila, bo automat nie zadziałał tak jak potrzeba.Niemniej jednak wymieniono mi procesor na inny, co prawda nie jest to model 1:1, ale lepszy niż ten co miałem. Ja jestem zadowolony. W razie czego, służę pomocą dla czytających ten post.