Wpis z mikrobloga

@FHA96: @dawid110d: też to widziałem, ale dziwne, że nie zamknęli tego formularza? poza tym ciekawe ile osób ma opóźnioną dostawę i nie może przez to zarejestrować zegarka mimo że kupili go na samym początku akcji w przedsprzedaży
@mentari: ja #!$%@?, przecież to jest żart. Ja zamówiłem 13.08, myśląc że dojdzie koło tego 27.08 i w środę info(oczywiście w spamie na mailu), że się przedłuża do maks 2 tyg xD. No #!$%@? ja 31.08 muszę wyjechać...
@jascen: kupiłem 14 sierpnia i do tej pory żadnej informacji. Nawet maila nie dostałem, a na sklepie Samsunga widnieje status "Realizacja zamówienia w toku"... :/

Classic 46 LTE
@netowy: to samo, ten sam model, tylko dzień wcześniej od ciebie kupiłem na oficjalnej Samsunga i zero jakichkolwiek informacji (w spamie też nic od szajsunga nie znalazłem). Na infolinii (jak ci się uda dodzwonić - czekałem 3 godziny na linii) usłyszysz słodkie popierdywanie, że nie przewidzieli takiej ilości zamówień i wysyłka opóźni się od kilku dni do ok. 2 tygodni, mają falowo bieżące dostawy wysyłać. A tak się składa, że 5
@jascen: w spamie też nic, odświeżam co kilka godzin maila i dupa :(

@sodja: ja tak samo, kupiłem bezpośrednio na stronie Samsunga, zero powiadomień. Dzwonić mi się nie chce, bo wiem że powiedzą to samo co w Internecie już można wyczytać.

No trudno, ja poczekam bo nigdzie się nie wybieram, ale się napaliłem, że albo dziś/jutro albo początkiem przyszłego tygodnia odbiorę z Paczkomatu. Zwłaszcza, że chwilowo nie mam mojego Galaxy
@mentari: @jascen: a ja w czwartek napisałem zapytanie przez formularz kontaktowy na stronie Samsunga. Spytałem czy wiedzą kiedy mi wyślą moje zamówienie, bo jak do tej pory nie dostałem żadnego info.
Właśnie dostałem odpowiedź:

Szanowna Pani,

Uprzejmie dziękuję za kontakt ze Sklepem firmy Samsung.

Niestety na ten moment produkty są opóźnione, bardzo przepraszamy.

Krzysztof

Przydatne info, nie powiem. Jeszcze płeć mu się pomyliła. Poziom wysoki na obsłudze klienta w Samsungu.