Aktywne Wpisy
![Itslilianka](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1060e06d466353d6cab4d161fa89b29edb0477489892df94112b0e2d757d071d,q60.jpg)
Itslilianka +127
Pamiętacie tą grę? Jezus ale to na tamte czasy było super! Fajne, kolorowe mapy, doskonała grywalność o tryb dla kilku graczy. Aż sobie kupię by złożyć hołd twórcom. Dodam że studio odpowiedzialne za produkcję jest dziś znane jako Epic Games #gry
![Itslilianka - Pamiętacie tą grę? Jezus ale to na tamte czasy było super! Fajne, kolor...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2886e1a17299019b53c9d8914b0dbe418e18704e605879e8b33e709e64e05f46,w150.jpg)
źródło: JAZZ-JACKRABBIT-2-COLLECTION-PL-PC-GOG-KLUCZ-GRATIS
Pobierz![pieselek7q7q717](https://wykop.pl/cdn/c0834752/3516c69504dbb7f5d701233779c7f5a901637ef802104abff55c56959e4a923a,q60.jpg)
- brak możliwości zakładania/zdejmowania hełmu przez ekran oddziału, żeby coś zmienić trzeba #!$%@?ć na statek
- brak panelu ekwipunku, żeby coś zmienić trzeba #!$%@?ć na statek
- ekran #!$%@? regularnie pop-upami
- brak możliwości wyłączenia samouczków i wskazówek
- brak możliwości przypisania klawisza do dziennika, oddziału, leksykonu - lol, #!$%@??
- utykający Szepard - tu wiem, że tło fabularne, ale mogli już go ogarnąć po prologu
- brak funkcji przełącz na chodzenie, żeby chodzić trzeba trzymać guzik
- przekombinowana nawigacja po galaktyce, klikanie w systemy/gromady było dużo bardziej intuicyjne niż to bieda latanie statkiem 2D od przekaźnika do przekaźnika
- mało czytelny ekran umiejętności
- jak sprzedać jakąś broń? Nadal nie wiem
- kupisz se coś na łeb to se #!$%@? na statek to założyć xD
- kilka pomysłów fajnych (e-maile, własna kajuta itd.) ale znowu - #!$%@? interfejs
- do tego ME2 jest pierwszą grą gdzie autentycznie przeszkadzają mi napisy latające gdzieś po ekranie gdzie zamiast chłonąć akcję to próbuję jak najszybciej przeczytać linijki (brak letterboxów) albo je w ogóle znaleźć (raz na górze raz na dole) i chyba zacznę od początku z niestety polskim dubbem, a kinówkę przejdę za drugim razem, ta czcionka jest źle zaprojektowana i czasem w ogóle nic nie widać na jasnym tle, powinna być żółta, a nie #!$%@? biała
- chyba bardziej zamknięty świat, ale tutaj może naciągam, nie wiem, za krótko jeszcze grałem
Taka lista po odebraniu statku i połażeniu po Cytadeli
Ehh, jedynka to było cudo (na dole), opinie i recenzje mówiły jedno - dwójka jest jeszcze lepsza niż jedynka, napaliłem się jak szczerbaty na suchary, a póki co dla mnie 4/10 ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#masseffect #gry
źródło: comment_1629827685ho8vrsOtT7r8UHZpiogsSE.jpg
PobierzNie da się. To nie jest już taki sam RPG jest jak jedynka
@MarteenVaanThomm: toż to bluźnierstwo...
@MarteenVaanThomm: zakładam że jest mowa o Legendary Edition.
Jak w połowie gry część postaci zacznie mówić po angielsku to się trochę możesz zdziwić ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
A wracając do tematu: na większość tych "problemów" albo nie zwróciłem w ogóle uwagi, albo, po chwili zastanowienia i przyzwyczajenia, stanowiły mniejszy lub większy postęp w porównaniu do ME1:
- mniejsza liczba różnego rodzaju broni i sprzętu, ale realnie większa, bo graty różnią się między sobą czymś więc niż nazwą. Uproszczona mechanika ekwipunku lepiej się sprawdza i unika się absurdu w postaci handlu złomem i noszenia 150+ przedmiotów w... no właśnie.
- mniej otwartych ale pustawych lokacji na rzecz lepszego dopracowania tych zamkniętych.
- uproszczenie niewiele wnoszącej warstwy rpg i rozbudowanie warstwy fabularnej oraz akcji. Walka jest ciekawsza i wymaga nieco
Ostatecznie jednak uważam zmiany za bardzo dobre, gameplay w każdej kolejnej część był coraz lepszy, a i fabuła też była lepiej prowadzona.
W skrócie, raczej przywykniesz i uznasz, że to jednak 1 była dziwna (choć i tak świetna)
w II np miałeś wybór po kogo chcesz najpierw do zespołu polecieć itp, tutaj brak jakiegokolwiek wyboru, raptem dwa czy trzy razy możesz wybrać czy w miejsce a czy b chcesz się najpierw udać