Aktywne Wpisy
bekanasto +98
chwilowo mogę odpisywać na pw, piszcie kom komu link do strumyka
w razie jakbym nie odpisywał to pewnie wyłapałem limit i piszcie wtedy to pierwszych ludzików z wpisu https://wykop.pl/wpis/73440135/moge-dac-na-pw-link-do-strumyka-cloutmma-piszcie-p quack ʕ•ᴥ•ʔ
#cloutmma #famemma
w razie jakbym nie odpisywał to pewnie wyłapałem limit i piszcie wtedy to pierwszych ludzików z wpisu https://wykop.pl/wpis/73440135/moge-dac-na-pw-link-do-strumyka-cloutmma-piszcie-p quack ʕ•ᴥ•ʔ
#cloutmma #famemma
Oddałem zageszczarke na gwarancje bo po godzinie zgasła i już nie uruchamiała się. W wniosku gwarancyjnym wpisałem zwrot gotówki/naprawa.
Serwis po 2 tygodniach dzwoni i mówi że nie uznali gwarancji i naprawili, ale chcą zwrot kosztów za naprawę i transport, gdzie nikt odpłatnej naprawy ze mną nie uzgadniał.
Czy mogą tak zrobić? Są jakieś przepisy które to regulują?
#kiciochpyta #pomocy
Ogólnie nie przyjmuj i się nie zgadzaj. Dopóki jest u nich to oni muszą się z tym bujać.
Żądaj od sklepu zwrotu kasy z tytułu rękojmi i nara. Jak płaciłeś kartą debetową/kredytową i sklep się będzie migał od zwrotu z tytułu rękojmi to zbierz dokumenty świadczące o całej sytuacji
Ogólnie ustal co chcesz zrobić i w jakim stanie faktycznym jesteś.
Kupiłeś i oddałeś sprzęt do sklepu? Czy kupiłeś w sklepie i oddałeś do serwisu. Trochę więcej informacji potrzeba.
Dnia 10.08.2021 zakupiłem zageszczarke w sklepie BricoMarche. Tego samego dnia zagęszczarka podczas pracy zgasła i nie uruchamiała się, więc oddałem ja na gwarancję (10.08.2021). Sklep przyjął zlecenie a w kwicie gwarancyjnym wpisałem żądanie klienta naprawa/zwrot gotówki.
Dziś (24.08.2021) otrzymałem telefon ze sklepu BricoMarche że serwis gwarancji nie uznał, odesłał urządzenie i przeprowadził naprawę płatną, w związku z czym obciąża mnie kosztami naprawy oraz transportu.
Nikt nie konsultował ze mną kosztów oraz
Oraz na jakiej podstawie wykonali odpłatną naprawę i co było naprawiane?
Nikt nie może Ci od tak kazać zapłacić za naprawę której może nie chcesz
Jeśli natomiast sklep będzie żądał zapłaty to najpierw mówisz, że chcesz zobaczyć to wszystko co zrobili, robisz skan/zdjęcie tego dokumentu gwarancyjnego i innych
Co w momencie kiedy sklep mówi że to on nie jest stroną, bo to zewnętrzny serwis odpowiada za naprawy gwarancyjne a nie oni?
Komentarz usunięty przez autora