Wpis z mikrobloga

E60, nie obrażaj pan. A te sześć cylindrów chodzi ładniej niż 90% benzyn na drogach xD


@JudzinStouner: Zawsze mi, posiadaczowi zawsze sześciocylindrowych dieslów leci beka, gdy typy z czterocylindrowymi BENZYNOWYMI(z podkreśleniem i prawie wykrzyczeniem) mikserami do ciasta mi gadają, że o jezu diesel klekot, ble. XD
  • Odpowiedz
Ponad 60% jest BEZ ograniczeń.


@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: j/w kolega napisał - często są elektroniczne tablice z ograniczeniami, do tego remont za remontem, sporo jest też dwupasmówek gdzie i tak nie poszalejesz, w okolicach miast w godzinach szczytu będziesz stał w korkach. Jak masz przejechać więcej niż 100km to tak naprawdę co chwilę trzeba zwalniać.

To nie jest tak, że sobie ustawisz 230 na tempomacie i lecisz przez całe Niemcy jak się
  • Odpowiedz
Dla świętych wykopków prędkość mordercza i piekielna, w Niemczech normalna i nobody cares.


@JudzinStouner: Szkoda, że nie napiszesz o znakach zmiennej treści, które jednak włączają ograniczenie gdy ruch jest większy. Po drugie ludzie wiedzą, że na takim odcinku mogą się spodziewać kogoś, kto jedzie ile fabryka dała. Na ograniczeniu nie ma takich debili jak u nas.
  • Odpowiedz
Mi się lepiej jeździ w krajach gdzie są ograniczenia do 110-120 km/h i wszyscy się do nich stosują.


@Krupier: Prawdopodobnie masz małe auto, jakbyś przejechał się dużym mocnym suvem, to taka predkosc to udręka
  • Odpowiedz