Wpis z mikrobloga

Ustalam budżet transportowy na kolejny rok i taką mam fajną rubryczkę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przewidywany wzrost na rok 2022.

Biorąc pod uwagę, że wszystko jest jakieś takie nie wiem, świat w chaosie covidowym będzie jeszcze przez... ja szacuję minimum 5 lat zanim zaczniemy wychodzić na prostą, wpiszę tam "od 10% do 400%". Drogówka w UE stoi w miejscu. Drogówka na UK wzrosła do 140% ceny z 2019 r. Lonicze - bijemy rekordy wywalania hajsu. ( ͡° ͜ʖ ͡°) do $13+ per kilo na niektórych trasach. Kolej z Chin przekoczyła $20000 per kontener. Morskie jakoś mega nie drożeją, ale czeka się długo na załadunek, co wymusza kolej/lot.

Powpisuję jakieś #!$%@?, równie dobrze mógłbym spytać o przyszłość cygankę, Jackowskiego i wróżbitę Macieja i wynieść średnią. Plus korpo: nikt nie patrzy na wydatki tak naprawdę, liczą się zyski - i to w ujęciu globalnym. Moim priorytetem jest utrzymanie produkcji i mogę nagiąć procedury, budżet, nie muszę czekać na zgody od wszystkich świętych... No ale tabelki trzeba powypełniać, bo taki mój zakres obowiązków. Bezsensowna robota, ale płacą.

Przynajmniej szarlotka dobra.

#transportyreda #logistyka #korposwiat
red7000 - Ustalam budżet transportowy na kolejny rok i taką mam fajną rubryczkę. ( ͡°...

źródło: comment_1629364931gOWZpWqKO7hVTDZSuP1pZx.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
@red7000: Robiłem analize 2 tyg temu.
Morskie spadek 10-25% i unormowanie na stałym poziomie z delikatnymi korektami przez 12mc potem kolejne spadki w związku ze długofalowym spadkiem zapotrzebowania na towary niskobudżetowe których cena rośnie przez transport morski stanowiące 12-15% wolumenu transportu w puszkach.
Drogowy EU wzrost 5-8% przez 12mc potem unormowanie lub delikatne wzrosty 2-3% z korektą do ropy.
Drogowy UK spadek 10-16% na przestrzeni 12mc z unormowaniem w kolejnych
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Tonari_Totoro jest to o tyle głupie, że muszę w prognozie uwzględnić nasze wydatki, które stale rosną, ale nikt nie ma konkret planu ile będziemy zamawiać surowców ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz