Wpis z mikrobloga

@pablo397: Trochę szkoda, z drrugiej strony w RDR2 ani razu nie skorzystałem z pociągu/tramwaju poza misjami, które tego wymagały. Ale to chyba z faktu, że ogólnie RDR2 nie przyciągał mnie tak bardzo widokami i klimatem, aby się tym w zachwycać z widoku jakiegoś środka komunikacji. Z CP2077 sprawa chyba wygląda inaczej, mamy mało możliwości podziwiania świata z góry, więc ta kolejka byłaby w sam raz. RDR2 mocno wykorzystało motyw pociągów
  • Odpowiedz
@Rafaello91: Tak jak Wiedźmina 1 i Wiedźmina 2 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wormditt: A co było przyczyną uproszczonego AI, zminimalizowania mapy do granic możliwości, zmniejszenia odległości renderingu czy usunięcia znacznej części kontentu typu metro? PC czy gównokonsole?
  • Odpowiedz
@Wormditt: Typie. Ja nie wiem czy ty udajesz czy taki po prostu jesteś, ale to jest ta sama wersja gry co na:
PC, PS4, PS4 PRO, PS5, XONE, XOX, XSX, XSS, Stadia.
Nikt ci nie będzie tworzyć oddzielnej wersji na komputery osobiste i konsole, bo nie byliby w stanie naprawić tej gry.
  • Odpowiedz
Nikt ci nie będzie tworzyć oddzielnej wersji na komputery osobiste i konsole


@wykopowicz_ka: brawo, odkryłeś jak się tworzy gry ( ͡° ͜ʖ ͡°) jeżeli zapowiada się grę w 2013 roku i zaczyna się właściwy development w 2016 i wie się że trzeba wydać produkcję na wtedy obecną generację, to przygotowuje się fundamenty tak by wszystko działało. Ale CDP popełniło ten sam błąd co przy produkcji Wiedźmina
  • Odpowiedz
@Wormditt: Światła i cienie na redenginie są takie same jak na każdym innym współczesnym silniku albo lepsze - tekstury są dużo lepsze, bo używają systemu materiałów, a samochody w 2d to normalna sprawa w tego typu grach, tyle że nie powinny się tak rzucać w oczy.

Cyberpunkowy redengine ma zintegrowany apex cloth od nvidii, najlepszą do tej pory implementację ray tracingu, dlss i wszystko czego można oczekiwać po współczesnym silniku.
  • Odpowiedz