@pablo397: Trochę szkoda, z drrugiej strony w RDR2 ani razu nie skorzystałem z pociągu/tramwaju poza misjami, które tego wymagały. Ale to chyba z faktu, że ogólnie RDR2 nie przyciągał mnie tak bardzo widokami i klimatem, aby się tym w zachwycać z widoku jakiegoś środka komunikacji. Z CP2077 sprawa chyba wygląda inaczej, mamy mało możliwości podziwiania świata z góry, więc ta kolejka byłaby w sam raz. RDR2 mocno wykorzystało motyw pociągów
@Rafaello91: Tak jak Wiedźmina 1 i Wiedźmina 2 ( ͡°͜ʖ͡°) @Wormditt: A co było przyczyną uproszczonego AI, zminimalizowania mapy do granic możliwości, zmniejszenia odległości renderingu czy usunięcia znacznej części kontentu typu metro? PC czy gównokonsole?
@wykopowicz_ka: c-----y silnik i badoski, nie rżnij głupa XD przecież te rzeczy nie działają nawet na SSD w mocnych PC i rzeczy ci wyskakują przed oczami, rendering cieni i światła to porażka, a o tych 2d sprite'ach nawet nie będę wspominał. Gra jest z-----a u podstaw
@Wormditt: Typie. Ja nie wiem czy ty udajesz czy taki po prostu jesteś, ale to jest ta sama wersja gry co na: PC, PS4, PS4 PRO, PS5, XONE, XOX, XSX, XSS, Stadia. Nikt ci nie będzie tworzyć oddzielnej wersji na komputery osobiste i konsole, bo nie byliby w stanie naprawić tej gry.
Nikt ci nie będzie tworzyć oddzielnej wersji na komputery osobiste i konsole
@wykopowicz_ka: brawo, odkryłeś jak się tworzy gry ( ͡°͜ʖ͡°) jeżeli zapowiada się grę w 2013 roku i zaczyna się właściwy development w 2016 i wie się że trzeba wydać produkcję na wtedy obecną generację, to przygotowuje się fundamenty tak by wszystko działało. Ale CDP popełniło ten sam błąd co przy produkcji Wiedźmina
@wykopowicz_ka: https://www.google.com/amp/s/www.gry-online.pl/S013-amp.asp%3fID=94146 70% procent sprzedaży w kilka miesięcy po premierze to konsole, wtedy gra miała pełną cenę. Zresztą W3 sprzedał się lepiej niż 1 i 2 razem wzięte. Cyberpunk bez tej sprzedaży byłby jeszcze biedniejszy niż jest teraz a może by w ogole nie powstał, biorąc pod uwagę że w pewnym momencie porzucili tą grę by kończyć W3
@Wormditt: Światła i cienie na redenginie są takie same jak na każdym innym współczesnym silniku albo lepsze - tekstury są dużo lepsze, bo używają systemu materiałów, a samochody w 2d to normalna sprawa w tego typu grach, tyle że nie powinny się tak rzucać w oczy.
Cyberpunkowy redengine ma zintegrowany apex cloth od nvidii, najlepszą do tej pory implementację ray tracingu, dlss i wszystko czego można oczekiwać po współczesnym silniku.
#cyberpunk2077
@pablo397: no mówiłem że w nocy będzie dobrze wyglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wormditt: A co było przyczyną uproszczonego AI, zminimalizowania mapy do granic możliwości, zmniejszenia odległości renderingu czy usunięcia znacznej części kontentu typu metro? PC czy gównokonsole?
@wykopowicz_ka: c-----y silnik i badoski, nie rżnij głupa XD przecież te rzeczy nie działają nawet na SSD w mocnych PC i rzeczy ci wyskakują przed oczami, rendering cieni i światła to porażka, a o tych 2d sprite'ach nawet nie będę wspominał. Gra jest z-----a u podstaw
Komentarz usunięty przez autora
PC, PS4, PS4 PRO, PS5, XONE, XOX, XSX, XSS, Stadia.
Nikt ci nie będzie tworzyć oddzielnej wersji na komputery osobiste i konsole, bo nie byliby w stanie naprawić tej gry.
@wykopowicz_ka: brawo, odkryłeś jak się tworzy gry ( ͡° ͜ʖ ͡°) jeżeli zapowiada się grę w 2013 roku i zaczyna się właściwy development w 2016 i wie się że trzeba wydać produkcję na wtedy obecną generację, to przygotowuje się fundamenty tak by wszystko działało. Ale CDP popełniło ten sam błąd co przy produkcji Wiedźmina
70% procent sprzedaży w kilka miesięcy po premierze to konsole, wtedy gra miała pełną cenę. Zresztą W3 sprzedał się lepiej niż 1 i 2 razem wzięte. Cyberpunk bez tej sprzedaży byłby jeszcze biedniejszy niż jest teraz a może by w ogole nie powstał, biorąc pod uwagę że w pewnym momencie porzucili tą grę by kończyć W3
Cyberpunkowy redengine ma zintegrowany apex cloth od nvidii, najlepszą do tej pory implementację ray tracingu, dlss i wszystko czego można oczekiwać po współczesnym silniku.