Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Gdzie zgłosić nie wywiązywanie się Lidla ze złożonej reklamacji w ramach rękojmi? Kupiłem piłę za 400zł która nie działała. Zgłosiłem reklamację w sklepie w którym kupiłem w ramach rękojmi i żądaniem zwrotu poeniedzy. Już 1,5 miesiąca nie mam odpowiedzi. Dzwoniłem 3 razy na infolinię i za każdym razem mówią co innego.

Pisać do powiatowego rzecznika praw konsumenta?

Ogólnie nie polecam Lidla. Chyba coś się u nich popsuło bo nigdy nie było problemów ze zwrotami, a teraz zachowują się jakby mieli przez tą reklamację zbankrutować.

#lidl #rekojmia #oszustwo
  • 3
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bodzi_dzwunik: Miałem podobnie z Ole Ole, czajnik przyszedł uszkodzony. Odesłałem wszystko przyjęli było ok, ale kasy nie widziałem na oczy, dopiero jak postarszylem ich po 1,5 miesiąca rzecznikiem praw konsumenta to kasa była na koncie na drugi dzień
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Monciakk: rozmawiałem z serwisem. Nic nie wiedzą. Z resztą ja chcę zwrot pieniędzy a nie naprawę.
Dziś pani na infolinii Lidla powiedziała mi że powinni mi zwrócić pieniądze w sklepie przy zwrocie i ona nic nie może zrobić.
Właśnie wypełniam wniosek o interwencję u rzecznika praw konsumenta
  • Odpowiedz