Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 22
@evilbadday: najlepiej napisz maila z
1. żądaniem wskazania sposobu w jaki weszli w posiadanie twoich danych osobowych,
2. Zakresu danych osobowych które przetwarzają,
3. Usunięcia twoich danych osobowych które przetwarzają

Powołaj się na przepisy RODO. Zgodnie z rozporządzeniem powinni mieć administratora danych osobowych i on się takimi rzeczami zajmuje. Infolinia najpewniej
  • Odpowiedz
@evilbadday kliknij trzy kropki w prawym gornym rogu, ustawienia, ochrona przed spamem, włącz ochronę przed spamem. jezeli ludzie oznaczaja ten numer jako spam to z automatu bedzie przenosic takie wiadomosci do folderu i nie bedziesz tego widzial ani dostawal powiadomień
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@evilbadday: mi tak wbk wyslal sms o promce kredytowej (jestem klientem ale nie mam zgód) poszło pismo do inspektora ochrony danych santandera z groźbą złożenia skargi do prezesa UODO. Jako pokrycie roszczeń wskazałem 300 zł XD i normalnie przeprosili, rozpatrzyli jak reklamacje i wpłacili 300 zl. Brat mial 100% identyczną sytuacje i juz 500 zl zażądaliśmy - też dostał XD
  • Odpowiedz
@evilbadday dziwne, bo też mam konto w ING i jedyne co mi przychodzi to potwierdzenia i wiadomości dot. zmiany regulaminu ¯_(ツ)_/¯. Może przejrzyj jeszcze raz ustawienia, może coś Ci umknęło.
  • Odpowiedz
  • 2
@evilbadday Wolaj jak Ci dadzą;) istnieje możliwość że jakiś inny klient podal Twój numer telefonu do danych banku (czasem to literowka). Ciekaw jestem jak bank do tego pochodzi gdy nie może skontaktować się ze swoim klientem lub ten klient nie wyraża zgody na poprawienie numeru telefonu i sms-y idą do Iksinskiego
  • Odpowiedz