Wpis z mikrobloga

Od 2 lat nie jestem klientem ING. Bank pomimo braku moich zgód na marketing dalej wysyła mi smsy. Zgłaszałem na infolinię, 2 reklamacje i zawsze dostawałem odpowiedź, że oni nie mają mnie w systemie. Pisałem maila do urzędu ochrony danych osobowych i mnie zlali. Czy macie jakieś pomysły co zrobić by przestać dostawać ten spam? #ing #rodo #oszukujo
evilbadday - Od 2 lat nie jestem klientem ING. Bank pomimo braku moich zgód na market...

źródło: comment_16289997938C2FJSxmNciCahQH0MKC8n.jpg

Pobierz
  • 28
via Wykop Mobilny (Android)
  • 22
@evilbadday: najlepiej napisz maila z
1. żądaniem wskazania sposobu w jaki weszli w posiadanie twoich danych osobowych,
2. Zakresu danych osobowych które przetwarzają,
3. Usunięcia twoich danych osobowych które przetwarzają

Powołaj się na przepisy RODO. Zgodnie z rozporządzeniem powinni mieć administratora danych osobowych i on się takimi rzeczami zajmuje. Infolinia najpewniej cię oleje.

Przerabiałem coś podobnego z pięć lat temu i ostatecznie wyszedł sznurek podmiotów które udostępniały sobie dane.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@evilbadday: mi tak wbk wyslal sms o promce kredytowej (jestem klientem ale nie mam zgód) poszło pismo do inspektora ochrony danych santandera z groźbą złożenia skargi do prezesa UODO. Jako pokrycie roszczeń wskazałem 300 zł XD i normalnie przeprosili, rozpatrzyli jak reklamacje i wpłacili 300 zl. Brat mial 100% identyczną sytuacje i juz 500 zl zażądaliśmy - też dostał XD
@evilbadday Wolaj jak Ci dadzą;) istnieje możliwość że jakiś inny klient podal Twój numer telefonu do danych banku (czasem to literowka). Ciekaw jestem jak bank do tego pochodzi gdy nie może skontaktować się ze swoim klientem lub ten klient nie wyraża zgody na poprawienie numeru telefonu i sms-y idą do Iksinskiego